Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین-معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش بخش کوهسرخ گفت: همزمان با دهه کرامت 40 نفر از دانش آموزان دختر دوره متوسطه این منطقه در قالب طرح اردوی زیارت اولی ها به همراه سرپرستان و مربیان به شهر مقدس مشهد اعزام شدند.

محمد رضا عندلیب در ادامه به قدس آنلاین افزود: این دانش آموزان دختر که تا کنون موفق به زیارت بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) نشده بودند با همکاری وزارت آموزش و پرورش و آستان قدس رضوی به مشهد مقدس اعزام شده و به مدت یک روز در این اردو زیارتی از مکان های زیارتی ،فرهنگی و  تفریحی مشهد بازدید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این نکته که  این منطقه  جزو مناطق محروم استان است، تصریح کرد: طی دو سال گذشته نیز  80دانش آموز  این منطقه که   به دلایل مختلف توفیق زیارت امام هشتم و سفر به مشهد مقدس را نداشتند  در قالب این اردوهای زیارت اولی به مشهد اعزام شده و طعم شیرین زیارت امام مهربانی هارا چشیدند.

عندلیب اظهار داشت: اردوی زیارت اولی ها هر ساله با هدف تعمیق ارتباط با اهل بیت (ع) و زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) برای دانش آموزانی که توفیق زیارت آن حضرت را نداشته اند، صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: همچنین اردو های گروه های جهادی دانش آموزی این منطقه از روز دوشنبه اول مرداد ماه به مدت 12 روز آغاز شده و هر روز 90  نفر به  منظور محرومیت‌زدایی در مناطق محروم حاضر می‌شوند و در موارد مختلف از جمله دیوارکشی و نقاشی  مدارس به فعالیت می پردازند.

عندلیب افزود: این اردوها  که نقش اساسی در محتوا بخشی به اوقات فراغت جوانان را دارند  در شکل‌گیری ارزش‌ها، باورها و گسترش فرهنگ بومی، اسلامی و دینی  جوانان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اعزام زیارت اولی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در شهادت مظلومانه رئیس مکتب جعفری، جمعی از شاعران آئینی با برپایی محفل شعر و خواندن اشعار آئینی در وصف این امام بزرگوار و تقدیم جدیدترین سروده‌های خود در وصف صادق آل محمد(ص) به محضر مولایشان عرض تسلیت و تعزیت کردند.

از عاشقان بی قرار صادق بن باقریم
این محفل ادبی در ابتدا با شعرخوانی علیرضا خاکساری؛ شاعر و مدیحه‌سرای جوان اهل بیت(ع) آغاز شد و  این شاعر آئینی ترجیع‌بندی زیبا و تاثیرگذار را تقدیم حاضران کرد.

در این مراسم همچنین یاسر رحمانی و رضا یعقوبی آل با اشعار و سروده‌های خود در سوگ شهادت امام صادق(ع) عرض ارادت خود را ساحت این امام مظلوم ابراز کردند.

در  شام شهادت ششمین اختر پرفروغ آسمان ولایت و امامت حرم مطهر رضوی یکپارچه عزا و ماتم بود.
 در این شب پر اندوه زائران و مجاوران گرد آستان کبریایی رضوی جمع شده‌اند تا تسلی بخش دل داغدار این امام رئوف و مهربان باشند.

دیگر خبرها

  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید