Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:19:46 GMT

رییس دانشگاه صنعتی شریف ابقا شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۴۷۰۴

رییس دانشگاه صنعتی شریف ابقا شد

تهران-ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی رییس دانشگاه صنعتی شریف را در سمت خود ابقا کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از وزارت علوم، منصور غلامی در حکمی محمود فتوحی را به مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه صنعتی شریف ابقا کرد.
در این حکم خطاب به دکتر فتوحی آمده است: ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده‌تان و به استناد تبصره 1 ماده 4 آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برای مدت چهار سال به ریاست دانشگاه صنعتی شریف ابقا می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیدوارم با سعی و اهتمام جناب‌عالی و بر اساس اهداف، سیاست‌ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم‌فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام‌های مؤثری بردارید.
انتظار می‌رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت‌ المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

** سرپرست دانشگاه جهرم منصوب شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر کامبیز مینایی را به سمت سرپرست دانشگاه جهرم منصوب کرد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر مینایی آمده است: انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت های استان و استفاده از ظرفیت‌های خیرین، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.
امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.
دکتر کامبیز مینایی متولد ۱۳۵۰ در شهرستان ممسنی، دانش آموخته رشته گیاهپزشکی و حشره شناسی کشاورزی از دانشگاه شیراز و تهران بوده ودر حال حاضر استاد پایه ۱۸ دانشگاه شیراز است.
وی تاکنون راهنمایی و مشاوره ۴۰ پایان نامه کارشناسی ارشد و تعدادی رساله دکتری را برعهده داشته و بیش از ۷۰ مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر داخل و خارج کشور به چاپ رسانده است. افزون بر این تالیف یک جلد کتاب را در کارنامه خود دارد.
دکتر مینایی هم اکنون یکی از پنج دبیر وبگاه بین المللی Thrips wiki و عضو هیات تحریریه مجله Journal of Insect Biodiversity and systematics است.
وی در سال ۱۳۹۲ به عنوان پژوهشگر برتر و در سال ۱۳۹۵ به عنوان استاد نمونه آموزشی دانشگاه شیراز برگزیده شد.
علمی**9187**1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آموزش دانشگاه صنعتي شريف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، بهرام عین اللهی در حکمی دکتر حسن بختیاری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب کرد.

دکتر حسن بختیاری عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان است.

در این حکم آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

به گزارش مهر، پیش از این دکتر آرش خجسته ریاست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند را برعهده داشت.

کد خبر 6090875

دیگر خبرها

  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • وزیر فرهنگ: دکتر مجتهدی غرب را کاملاً می‌شناخت، اما غرب زده نبود
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد