Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@09:37:20 GMT

آلبوم تمام شد بهاره رهنما به بازار آمد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۴۸۵۰

آلبوم تمام شد بهاره رهنما به بازار آمد

تمام درآمد حاصل از فروش فیزیکی و دیجیتال آلبوم "تمام شد" در حمایت از زنان بی‌سرپرست مبتلا به سرطان به خیریه فرهاد اهداء خواهد شد.

به گزارش ایمنا، آلبوم "تمام شد" با شعر و دکلمه‌خوانی بهاره رهنما و موسیقی اردوان طاهری، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری نوخسروانی باربد منتشر و راهی بازار شد. تمام درآمد حاصل از فروش فیزیکی و دیجیتال این مجموعه در حمایت از زنان بی سرپرست مبتلا به سرطان، از سوی ناشر، مولفین و سایت‌های فروش آنلاین، به خیریه فرهاد اهداء خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"تمام شد" نام اثر تازه ای با دکلمه و شعر بهاره رهنماست که اردوان طاهری طراحی صدا، موسیقی و تدوین متن آن را بر عهده داشته است. این آلبوم در قالب ۱۰ قطعه به نام های "ما انتخاب می‌شویم"، "تمام شد"، "هوایت را از من گرفته‌ای"، "مرا به قعر آب ها بازگردان"، "شعر را گم کرده ام"، "همین"، "نترس من بودم"، "ماه را به من بده"، "یک شب به خیر تو" و "امتداد دارد" به اجرا در آمده است.

ضبط دکلمه این آلبوم در استودیو نغمه سازان دلنشین با صدابرداری احمد میر معصومی و ضبط موسیقی آن در استودیو کاج سرای هنر با صدابرداری و میکس و مسترینگ اردوان طاهری و محمود گلی، انجام شده است؛ محمود گلی هم‌چنین نوازندگی گیتار الکتریک، نایلون و دیگر سازهای الکترونیک را بر عهده داشته است.

علاقه‌مندان می‌توانند از هم اکنون این اثر را از طریق سامانه ریتمو به آدرس ritmo.ir به‌صورت آنلاین خرید کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بهاره رهنما خیریه ها موسیقی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت طلا و سکه در بازار؛ طلای ۱۸ عیار چند شد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین، امروز شنبه یکم اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۷۸ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

طلا در این کشورها ارزان است | نکته‌های مهم برای خرید طلا در سطح بین‌المللی

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون، ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار
سکه یک گرمی ۷میلیون و ۱۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۶۷۸ هزار

کد خبر 846002 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • بازار آرام طلا و سکه در بازار ؛ کاهش قیمت طلای ۱۸ عیار | جدول قیمت ها
  • هنرمندی که در ونیز حضور ندارد/ کودکان و مادران غزه در قاب هنرمند
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳ اردیبهشت ماه
  • (ویدئو) اظهارات عجیب بهاره رهنما در آمریکا
  • تصویر جذاب بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با تیپ خاص
  • جدیدترین قیمت طلا و سکه در بازار؛ طلای ۱۸ عیار چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲ اردیبهشت ماه
  • اظهارات عجیب بهاره رهنما در آمریکا