Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی کارگران استان قزوین سپهرالکتریک 3-0 راستی کار را شکست داد و راهی فینال شد و سایپا شیشه نیز با برتری 3-0 مقابل نیرومحرکه فینالیست شد.

در دیدار پایانی مسابقات والیبال کارگران استان قزوین تیم های سپهرالکتریک و سایپا شیشه در یک بازی دیدنی به مصاف هم رفتند که در نهایت سپهرالکتریک با نتیجه 3-2 از سد سایپا شیشه گذشت و بار دیگر قهرمانی را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های راستی کار و نیرومحرکه نیز به مقام سوم مشترک مسابقات والیبال کارگران استان قزوین رسیدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین بازی سایپا نیمه نهایی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که مسابقات باشگاهی والیبال ایتالیا به روزهای پایانی خود می‌رسد، تیم ورونا که در این فصل امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران را در ترکیب خود دارد باید در مرحله حذفی برای صعود به فینال به مصاف مودنا برود.

ورونایی‌ها که در این فصل برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپایی بسته شده بودند با ناکامی در تحقق این هدف حالا به دنبال سهمیه کاپ اروپا دومین سطح از مسابقات باشگاهی در اروپا هستند. در صورتی که آنها امشب بتوانند بر مودنا پیروز شوند باید در آخرین دیدار با برنده بازی پیاچنزا و لوبه دیدار کنند تا با کسب رتبه پنجم سهمیه cev کاپ را به دست بیاورند.

امین اسماعیل‌نژاد که آخرین بازی‌های خود را در این تیم پشت سر می‌گذراند به دنبال بر جای گذاشتن خاطره‌ای خوش از خود در این تیم است.

دیگر خبرها

  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد