Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:44:32 GMT

کشف بیش از ۴۰۰۰ حبه قرص روانگردان از یک عطاری

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۵۲۳۴

کشف بیش از ۴۰۰۰ حبه قرص روانگردان از یک عطاری

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال کسب اطلاع از منابع، مبنی بر اینکه یک مغازه داروخانه گیاهی در یکی از شهرک های حاشیه ای کرمانشاه اقدام به نگهداری و فروش قرص های روانگردان می کند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: ماموران انتظامی شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضائی، این داروخانه را مورد بازرسی قرار دادند که طی آن ۴ هزار و ۱۱۵ حبه انواع قرص های روانگردان کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ براری با تاکید بر برخورد پلیس با این متخلفان خاطرنشان کرد: صاحب مغازه دستگیر و به مراجع قضائی جهت صدور حکم مناسب معرفی شد.
 

کد خبر 4352825

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر روان گردان کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد دهه کرامت شیراز یاسوج مجلس شورای اسلامی خرم آباد سانحه تصادف بیرجند حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6089942

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند