Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@20:21:46 GMT

مشکل جدی نیکول کیدمن و راسل کرو

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۵۳۸۵

مشکل جدی نیکول کیدمن و راسل کرو

رکنا:فیلم «پسر حذف شده» (Boy Erased) براساس رمانی به همین نام ساخته شده است، رمانی که براساس خاطرات گاراد کلونی و به قلم خود او نوشته شده است.

فیلم «پسر حذف شده» داستان پسری است که در نوجوانی متوجه اختلال جنسیتی خود می‌شود و زمانی که ۱۹ ساله می‌شود، والدینش با بازی نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و راسل کرو (Russell Crowe) تصمیم می‌گیرند برای درمان او اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکاس هجز (Lucas Hedges) که ۲۱ سال دارد بازی در این نقش چالش برانگیز را برعهده گرفته است. بازی بی‌نظیر هجز جوان در فیلم «منچستر کنار دریا» (Manchester by the Sea) نامزدی اسکار ۲۰۱۷ در رشته بهترین بازیگر Actor نقش مکمل را برایش به‌همراه داشت و با وجود اینکه او پیش از آن در حدود ۱۰ عنوان فیلم سینمایی Movie بازی کرده بود، این نامزدی باعث شد که در لیست تهیه‌کنندکان و ذهن کارگردانان قرار بگیرد.

جوئل اجرتون (Joel Edgerton)، بازیگر قدیمی و کارگردان تازه کار هالیوود، هدایت این سه چهره سرشناس را در فیلم Boy Erased برعهده دارد.

در فیلم «پسر حذف شده» با این پسر جوان همراه می‌شویم که متوجه بحران جنسیت خود شده است و والدین نگران او که باید برای درمان یا حتی عمل تغییر جنسیت تصمیم بگیرند. والدینی که در ابتدا مشکل جنسی فرزندشان را باور نمی‌کردند و پس از آن برای درمان باید با عقاید مذهبی خود می‌جنگیدند. مشکلی که همچنان در دنیا به زعم بسیاری از خانواده‌ها ساخته ذهن بیمار است و به عمل جراحی احتیاج ندارد، اما از سوی دیگر کمپین‌های حقوق بشری در صدد آگاهی دادن به جامعه و حمایت از این دسته افراد برآمدند.

نیکول کیدمن درباره شخصیتی که نقش او را بازی می‌کند به یک سایت سینمایی گفته است: «زمانی که او و شوهرش تصمیم می‌گیرند برای درمان پسرشان اقدام کنند، سعی کردم خودم را جای مادرش بگذارم و از دید مادر او تصمیم بگیرم. هیچ یک از کارهایی که این مادر انجام داد قابل انتقاد نیست و همین باعث شد که رابطه محکم آنها حفظ شود.»

فیلم «پسر حذف شده» قرار است در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان) در سینماهای آمریکا اکران شود.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت فیلم بازیگر Actor فیلم سینمایی Movie پسر کارگردان فیلم نامزدی راسل کرو عکس فیلم ویدیو ها دختر من قتل ایران حوادث زن مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس یک جلسه از همراهی تیمش محرومیت شده است. اونیل به دلیل رفتار نامناسب در شکست خانگی اخیر مقابل وستهام، برای بازی هفته این در لیگ برتر انگلیس مقابل منچسترسیتی از همراهی تیمش محروم خواهد بود.

ولورهمپتون پس از اینکه گل تساوی تیمش در بازی قبلی با بررسی VAR مردود اعلام شد، خشمگین شد و بعد از سوت پایان بازی با تونی هرینگتون، داور مسابقه، درگیر شد.

اونیل این تصمیم را "رسوایی" و "وحشتناک" توصیف کرد و گفته می‌شود که با هرینگتون در اتاق داوران هم صحبت کرده است. اتحادیه فوتبال انگلیس مدعی شد که "زبان و/یا رفتار اونیل در و یا اطراف اتاق داوران مسابقه نادرست و/یا تهدیدآمیز بود."

یک کمیسیون مستقل سه نفره حکم داده که اونیل برای یک بازی محروم خواهد شد و همچنین 9 هزار جریمه می‌شود و اتحادیه فوتبال انگلیس می‌تواند درخواست تجدید نظر علیه این تصمیم را بررسی کند.

اتحادیه فوتبال انگلیس این فصل رفتار بد مربیان را به شدت مورد بررسی قرار داده و قبل از تصمیم گیری در مورد اعتراض به رای اولیه، دلایل کتبی را بررسی خواهد کرد.

اگر اتحادیه فوتبال انگلیس به این نتیجه برسد که محرومیت برای یک مسابقه کافی نیست، اونیل ممکن است با محرومیت طولانی‌تری روبرو شود.

در اوایل این ماه، وینسنت کمپانی، سرمربی برنلی، به دلیل اعتراضاتش در تساوی 2-2 ماه گذشته مقابل چلسی، دو جلسه محروم شد. سید محرومیت او برای بازی دوم به حالت تعلیق درآمده و جریمه نقدی شد.

دیگر خبرها

  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!