Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزار برنا گیلان؛ در این سفر که با حضور استاندار گیلان، فرماندار رشت، حسنی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی صورت گرفت، پروژه هایی نظیر بازارچه مرکزی شهر و ناحیه صنعتی لشت نشاء، یک پروژه ی آبرسانی زراعی و پروژه سد لاستیکی در لشت نشاء مورد بازدید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مصطفی سالاری در حاشیه این بازدید در خصوص ناحیه صنعتی لشت نشاء با بیان اینکه باید امکانات زیرساختی برای این ناحیه صنعتی فراهم شود، اظهار داشت: در نظر داریم از محل اعتبارات سال جاری به این پروژه کمک کنیم.

وی به خط انتقال آبرسانی کشاورزی به طول حدودا 3 کیلومتر در این بخش اشاره و خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه مشکل حدودا 1000 هکتار از اراضی کشاورزی مرتفع می گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار کشاورزی نماینده مردم رشت در مجلس شورای برنا پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۳ میلیارد تومان پروژه عمرانی در رباط‌کریم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر ظهر امروز، میرمحمد غراوی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با نگاه عدالت محورانه در آستانه سال جدید و در بهار قرآن ۱۷۳ میلیارد تومان پروژه عمرانی در رباط‌کریم افتتاح شد.

وی گفت: این اقدام عیدی ارزشمند به شهروندان شریف ارباط کریم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به تمرکز پروژه‌ها در مناطق کمتر برخوردار این اقدام را نشان‌دهنده نگاه عدالت‌محورانه شورای اسلامی و شهرداری رباط‌کریم دانست.

غراوی با اذعان به وجود کمبودها و ضعف‌ها، به تلاش مسئولان برای رفع آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن اشاره کرد و این امر را موجب ایجاد امید و خرسندی در دل شهروندان و افزایش تعهد مسئولان برای توسعه رباط‌کریم دانست.

در این مراسم، ۱۰ پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6056611

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه کارگروه جامع مدیریت کیفیت منابع آب استان یزد
  • امسال ۲۱۷ پروژه عمرانی در خوی اجرا شد
  • شهرداری‌ها ویترین خدمات دولت و جبهه اصلی خدمات‌رسانی در جامعه هستند
  • شرایط لازم برای مسافران نوروزی مهیا شود
  • نشست خبری استاندار کردستان با فعالان رسانه ای وخبرنگاران
  • گام موثر شرکت‌های ناحیه صنعتی رشت در حفاظت از محیط زیست
  • ۱۷۳ میلیارد تومان پروژه عمرانی در رباط‌کریم افتتاح شد
  • بازدید ۲ عضو کمیسیون اصل نود از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران
  • هزار میلیارد تومان، سهم خراسان جنوبی از اعتبارات عمرانی مصوبات سفر رئیس جمهور 
  • افتتاح پروژه های عمرانی فرودگاه شهید هاشمی نژاد - مشهد