Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@16:38:19 GMT

فیلمی جنجالی از حضور ولیعهد سابق سعودی ملاء عام

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۵۶۷۰

فیلمی جنجالی از حضور ولیعهد سابق سعودی ملاء عام

‍‍‍‍‍‍

کاربران عربستان در شبکه های اجتماعی تصاویر و ویدئوهای جدیدی از محمد بن نایف ولیعهد سابق این کشور در سطحی گسترده دست به دست کردند

ایران آنلاین / بن نایف که وزیر سابق کشور در عربستان نیز است در مراسم ترحیم و عزای جلوی بن عبدالعزیز بن مساعد آل سعود دایی اش که امیر منطقه نجران بود حاضر شد.

 محمد بن نایف با استقبال گرم و زیاد خویشاوندان متوفی و عموم حاضران در مجلس عزا مواجه شد و خیلی از حاضران به سوی او شتافتند و دست و صورتش را بوسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تصاویر دیگری محمد بن نایف در حال نوشیدن قهوه است. وی اواسط سال 2016 از همه سمت ها و مناصبی که داشت کنار گذاشته شد و چندین ماه بود که از انظار عمومی نیز غایب بود.

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی وضعیت جنگ در نوار غزه را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: هرگونه گسترش عملیات نظامی در غزه پیامدهای وخیمی را در پی خواهد داشت.

بن فرحان در ادامه ضمن اشاره به راه حلی که عربستان از آن در مورد مساله فلسطین حمایت می‌کند بیان کرد: راه حل دو دولتی تنها راه حلی است که عدم بازگشت به وضعیت کنونی پس از چند سال را تضمین می‌کند.

همچنین وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: ما روی توسعه اقتصادی در منطقه و دوری از اختلافات برای رویارویی با چالش‌ها تمرکز داریم.

کد خبر 6091345

دیگر خبرها

  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه