Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تایباد گفت: به منظور ایجاد اشتغال پایدار برای روستاییان از ابتدای امسال تاکنون ۴۱ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال در قالب ۱۶۷ طرح به توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری این شهرستان مرزی تعلق گرفته است.

به گزارش قدس آنلاین، حامد قربانی در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان اعتبار به جوانان جویای کار و افراد واجد شرایط در قالب طرحهایی همچون ایجاد واحدهای تولیدی، صنعتی و دامداری سبک و سنگین اختصاص یافت و برای ۱۸۶ نفر اشتغال ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پارسال نیز ۱۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار در حوزه مشاغل خانگی همچون فرت بافی، صنایع دستی، خیاطی و قالیبافی به متقاضیان در تایباد پرداخت که ۹۵ درصد آن در قالب ۹۴ طرح جذب و منجر به اشتغال ۳۰۰ نفر در این شهرستان شد.

معاون فرماندار تایباد گفت: پارسال ایجاد سه هزار و ۳۰۹ نفر اشتغال به این شهرستان تکلیف شده بود و تا پایان همان ۵۲ درصد آن به میزان هزار و ۷۲۲ نفر محقق شد. این تعهد امسال هزار و ۵۴۲ نفر تعیین شده است.

وی ۳۰ هزار و ۲۲ نفر از جمعیت تایباد را شاغل اعلام و بیان کرد: ۸۷ هزار و ۶۵۲ نفر از جمعیت این شهرستان مرزی بالای ۱۰ سال سن دارند که مجاز به انجام فعالیت در حوزه های مختلف بازار کار هستند.

قربانی گفت: ۸۰ درصد جمعیت این شهرستان به کشاورزی و دامپروری مشغولند. همجواری تایباد با افغانستان فرصتی مناسب برای جلوگیری از خام فروشی و بستری برای صدور انواع محصولات کشاورزی به خارج از کشور است.

وی همچنین از اختصاص ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب اشتغال فراگیر به تایباد خبر داد و افزود: بیشترین اعتبار اختصاص یافته در حوزه مشاغل خانگی است که مربوط به ادارات صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی می باشد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حامد قربانی طرح هاي اشتغال روستايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران

افراسیاب میرزایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ برای طرح‌های مرتبط با سدهای هراز، گلورد، زارم‌رود، سجادرود و البرز در مجموع ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود که این رقم در سال مالی ۱۴۰۲ به ۵ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار افزایش یافت.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای سد هراز با تعریف طرح بسته هراز که شامل سد و شبکه می‌شود در قالب فاینانس چین اعتبارات مورد نیاز را تأمین مالی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های متعدد مرتبط با آب در استان مازندران با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال اجراست و تلاش می‌شود که از منابع اعتباری مختلف و همچنین تعامل با پیمانکاران روند اجرایی هیچ کدام از طرح‌ها متوقف نشود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان