Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از حمله تروریست های ضد انقلاب و انفجار زاغه مهمات پاسگاه مرکزی در روستای دری منطقه مریوان و شهادت ۱۱ تن از رزمندگان اسلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان نقل از سپاه نیوز؛ در پی حمله شب گذشته اشرار و تروریست های ضد انقلاب به پاسگاه مرکزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در روستای دری واقع در منطقه مریوان استان کردستان، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا در اطلاعیه ای اعلام کرد:

در حمله شب گذشته ( جمعه 29/4/97) اشرار و تروریست های ضد انقلاب و وابسته به استکبار جهانی به پاسگاه مرزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه واقع در روستای دری منطقه مریوان در استان کردستان و متعاقباً انفجار زاغه مهمات، تعداد ۱۱ تن از رزمندگان اسلام به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این اطلاعیه افزوده است: در این درگیری تعدادی از تروریستها به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز زخمی و متواری شدند.

در این اطلاعیه با اشاره به اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و سایر نیروهای امنیتی و دفاعی کشور برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تاکید شده است  گروهک های تروریستی و ضد انقلاب و حامیان آنان که فاقد هرگونه پایگاهی نزد ملت ایران به ویژه مردم فهیم و انقلابی کردستان هستند، در انتظار انتقام سخت و مهلک رزمندگان شجاع و فداکار اسلام نسبت به این جنایت باشند.

 

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان نیز در این رابطه گفت: هنوز هویت گروه های تروریستی مشخص نشده و هیچ حزب یا گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.


رضا میرزایی با بیان اینکه درگیری ساعت 2 تا 4 بامداد روی داده است، افزود: هشت نفر از شهدا اهل شهرستان مریوان و سه نفر نیز اهل شهرستان قروه هستند.


میرزایی ارائه اطلاعات تکمیلی در خصوص این حمله تروریستی را به زمان دیگر موکول کرد و یادآور شد: تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای این حادثه تروریستی عصر امروز با حضور اقشار مختلف مردم در مریوان برگزار می شود.


 

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع دولت آمریکا اعزام حجاج شیراز نشست خبری مساجد جشن های دهه کرامت عیادت پاسگاه مرزی حمله تروریستی مریوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان

(تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • سخنان رهبر انقلاب درباره حمزه سید الشهدا + فیلم
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان