Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@08:55:54 GMT

غرق شدن جوان ۲۷ ساله در پشت سد درودزن

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۶۱۲۳

غرق شدن جوان ۲۷ ساله در پشت سد درودزن

شعبانی سرپرست روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ شهرستان مرودشت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛با بیان اینکه جوان ۲۷ساله دیروز در پشت سد درودزن محدوده کمپ شهید دوران غرق شد، اظهار کرد: یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مدت ۷ساعت در محل استقرار داشت، اما عملیات جستجو به علت تاریکی شب به امروز ۳۰ تیرماه موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پس از جستجو و تلاش امدادگران جسد جوان در ساعت ۱۰ صبح پیدا شد.

سرپرست روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ شهرستان مرودشت اضافه کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.

شعبانی بیان کرد: نا آشنایی با فنون و مهارت‌های شنا موجب غرق شدن افراد می‌شود، همچنین ضرورت دارد خانواده‌ها مراقبت بیشتری به عمل آورند و نوجوانان و جوانان نیز توجه داشته باشند با مهارت‌های شنا آشنایی داشته، نکات ایمنی را رعایت و از شنا کردن در مناطق ممنوعه خودداری کنند.

مرودشت در فاصله ۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ن

غرق شدگی در مرودشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

سیدمحمد مهدی سجادی روز دوشنبه افزود: عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شود و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود.

وی ادامه داد: در این حادثه هر ۲ برادر غرق شدند و پدر خانواده که خودش را به آب می‌زند توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر یکی از این افراد شب گذشته پیدا شد و پیکر دیگر شب گذشته به دلیل تاریکی مقدور نبود و امروز پیدا شد.

وی بیان کرد: با توجه به آشنا نبودن مردم از وضعیت رودخانه‌ها از خانواده‌ها تقاضا می‌شود از تردد در محدوده رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

ورود سیلاب ناشی از بارندگی‌های اسفند و اوایل فروردین سبب جاری شدن سیلاب در رودخانه هیرمند و کانال‌ها و انهار منطقه سیستان شده است و با وجود هشدار‌های متعدد از سوی دستگاه‌های امدادی برخی شهروندان بدون رعایت نکات ایمنی به کنار رودخانه ها، کانال‌ها و انهار می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • بارش باران و جاری شدن سیلاب ۴ نفر را در مرودشت اسیر مرگ کرد
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • بیش از ۲.۱ هزار خوزستان در سیلاب و آب‌گرفتگی امدادرسانی شدند
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • زائران حج مورد عنایت ویژه الهی هستند
  • گل‌ها و مهارت‌های فرانکو ماستانتونو، پدیده ۱۶ ساله آرژانتینی مدنظر رئال مادرید برای فصل آینده + ویدئو