Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: ساعت ٩ صبح امروز تریلی حامل ورق فولاد به علت خواب آلودگی راننده و انحراف به راست بعد از برخورد به گاردریل های اتوبان قزوین در نزدیکی آبیک، بار تریلی رها شده و با انحراف به راست موجب واژگونی خودرو شد که با حضور به موقع عوامل راهور ناجا و نیروی انتظامی و اجرای سریع کنترل خودروهای عبوری، باعث شد تا خودروهای دیگر آسیبی نبینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آغوش گرفتن های علیرضا فغانی صدای نماینده مجلس را برانگیخت! + سند

این دختر 12 سال برده ناپدری منحرف بود / تولد مخفیانه 4 بچه +عکس

عروسی این زوج هندی بعد از ترامپ سوژه رسانه ها شد+عکس

جزییات تجاوز دراکولا به دختران 4 ساله + عکس

حادثه وحشتناک در کاروان عروسی + تصویر

تصویر واقعی از قتل عام هولناک در مزارع + جزییات

استاندار سابق کرمان در دام بی آبرویی گرفتار شد! / واقعیت چیست؟

آخرین خبر از مربی منحرف ورزشی و پسر بچه شیرازی / تعطیلی باشگاه! + عکس

این مرد عادی برای رسیدن به صحن علنی مجلس چه کرد !+ تصویر

پریا 20 ساله مادر بچه دانیال 16 ساله شد!

در اینجا اجساد مرده ها را از صخره ها آویزان می کنند! + عکس عجیب

فاضل به زینب می گفت بدنت را تکه تکه خواهم کرد! / وحشت از شلاق اسب!

بهرام 22 ساله کی بود؟! / پشت دیوارهای باغ جویبار چه گذشت ؟! + عکس

عکس وحشتناک از فرو رفتن دسته ماهیتابه در چشم آشپز + جزییات

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث خواب آلودگی فولاد راننده تریلی ناجا عکس فیلم دختر من ویدیو ها قتل ایران حوادث زن مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی از برخورد ۴ تریلی و یک سواری در  محور طبس به اصفهان و مجروح شدن ۶ نفر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ علیرضا رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 19:55 شب گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور طبس به اصفهان بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک تریلی که از طبس به اصفهان در حرکت بوده با یک نفر شتر برخورد و شتر به لاین مقابل پرت شده که در همان زمان سه تریلی که هم سرویس بودن و یک سواری پشت سه تریلی‌ها در لاین مقابل در حرکت بوده است. تریلی اول به شتر پرت شده برخورد و در ادامه هر سه تریلی و سواری به صورت جلو به عقب با هم برخورد می‌کنند که بر اثر این سانحه 6 نفر مجروح که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. 

 رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با بیان اینکه علت تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت فاصله طولی مناسب از هرگونه عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد این گونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

هشت مصدوم/ حادثه جان‌باخته نداشته است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز درباره این حادثه به خبرنگاران گفت: امدادگران هلال‌احمر شهرستان طبس با تلاش 5 ساعته به 8 مصدوم تصادف زنجیره‌ای در جاده طبس_خوربیابانک امدادرسانی کردند. 

علی کاوسی اظهار داشت:  بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر 90 جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد. 

وی افزود: در این حادثه چهار دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت 30 دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند. خوشبختانه این حادثه جان‌باخته نداشته است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت 
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید