Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدهادی کرابی در گفت وگو با ایکنا از البرز بابیان اینکه یکی از موضوعات مرتبط با سلامت خانوارهای نیازمند مسئله سوتغذیه است، اظهارکرد: بیش از ۱۱۰ میلیون تومان برای درمان سوتغذیه کودکان زیر 6 سال مددجوی کمیته امداد و کودکان نیازمند غیرمددجو هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه در این طرح، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برای شناسایی کودکان مبتلا به سوتغذیه باهم همکاری می‌کنند افزود: هزار و ۲۰۰ کودک نیازمند کمتر از 6 سال، سبد غذایی پیشگیری از سوتغذیه کمیته امداد البرز را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کرابی با تأکید بر اینکه تهیه سبدهای حمایت غذایی با نظارت کارشناس علم تغذیه انجام می‌شود، گفت: ارزش هر سبد غذایی ۹۲ هزارتومان است و در سال ۹۷ به صورت ماهیانه بین کودکان نیازمند مشمول طرح توزیع می‌شود.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با اعلام اینکه سرپرست خانوارهای مشمول طرح با مراجعه به فروشگاه‌های تعیین‌شده اقلام سبد حمایت غذایی را دریافت می‌کنند، افزود: برنج، گوشت گوسفندی، مرغ و ماهی، لبنیات، حبوبات، خرما، ماکارونی و میوه اقلام سبد غذایی درمان سوءتغذیه را تشکیل می‌دهند.
این مسئول بابیان اینکه منبع تأمین بودجه برای اجرای این طرح اعتبارات دولتی است یادآور شد: خیّران می‌توانند با مراجعه به پورتال کمیته امداد امام (ره) و شرکت در طرح همسفره و یا واریز کمک‌ها به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۹۸۸۷ به نام وجوهات امانی کمیته امداد البرز این نهاد را در تأمین نیازهای غذایی کودکان نیازمند مبتلا به سوءتغذیه یاری کنند.
انتهای پیام./

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی کرابی کمیته امداد سبدغذایی سوتغذیه مددجو قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • وعده صبحانه را با این مواد غذایی شروع کنید
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان