Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هدف کاهش مخاطرات بندری و جلوگیری از آلودگی ، آتش نشانی بندر امیرآباد مانور عملیاتی مقابله با نشت مشتقات نفتی از تانکر حامل سوخت را برگزار کرد. ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ اقتصادی راه و مسکن نظرات

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  معاون بندری بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از  اهداف و برنامه های مهم سازمان بنادرودریانوردی تأمین ایمنی و سلامت کارکنان مطابق با کنوانسیون بین المللی موجود می باشد که در این راستا بندر امیرآباد سالانه اقدام به برگزاری مانورهای آتش نشانی با محوریت ایمنی و سلامت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق رنگ آور  با اشاره به اینکه آتش نشانی بندرامیرآباد از آمادگی کامل در مواقع بحرانی برخوردار است افزود: افزایش توان عملیاتی و دانش تخصصی پرسنل آتش نشانی ، تست تجهیزات و ارتقاء سطح همکاری واحدهای مختلف بندری با آتش نشانی در شرایط بحران  را از اهداف این مانور عنوان کرد.

 یگان حفاظت، حراست بندر، مرکز هماهنگی امور بندری، اداره ایمنی و حفاظت دریایی و مرکز HSE از واحد های مشارکت کننده در برگزاری این مانور بودند.

انتهای پیام/

R1012188/P1012122/S7,81/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان بنادر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بنادر سازمان بنادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ و نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده طی فروردین سال جاری خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی فروردین سال جاری، ۴۷ هزار و ۵۹۷ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی برقرار و ۳۲۱ مورد گشت ایمنی انجام و ۳۴۸ دستگاه اطفائیه در مناطق مختلف مستقر شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی، شاهد به وقوع پیوستن ۴۰۹ مورد حادثه بوده‌ایم و ۹۷۲ مورد عملیات شامل امدادرسانی به آتش‌سوزی‌ها و عملیات‌های امداد و نجات توسط مأموران این سازمان پوشش داده شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به رخداد ۳۶۸ مورد حریق در فروردین سال جاری تصریح کرد: در مدت زمان مذکور، ۱۹۵ خدمت ایمنی ارائه شده و با تلاش مأموران آتش‌نشانی، ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده نجات یافته‌اند.

کد خبر 750824

دیگر خبرها

  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 
  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • ۱۵۴ همت در پروژه های بندری سرمایه گذاری می شود
  • مرگ دردناک مرد ۷۰ساله در عمق چاه زمین کشاورزی شهر ری
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان