Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاندیدای مستقلی که در دو حلقه انتخاباتی ایالت پنجاب پاکستان ثبت نام کرده بود به خاطر مخالفت فرزندان دست به خودکشی زد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، میرزا محمد احمد مغل که به عنوان کاندیدای مستقل در دو حلقه انتخاباتی ایالت پنجاب ثبت نام کرده بود به خاطر مخالفت فرزندان دست به خودکشی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیسیون نظارت بر انتخابات پاکستان اعلام کرد امکان دارد رأگیری در حلقه 103 ایالت پنجاب به خاطر این خودکشی به حالت تعلیق درآید.

به گزارش پلیس مرزا محمد احمد مغل در یک کلیپ ویدئویی که قبل از خودکشی ضبط کرده اعلام کرده بود فرزندانش به مردم می‌گفتند به پدرمان رأی ندهید و به همین دلیل به زندگی خود پایان می‌دهد.

طبق این گزارش کاندیدای انتخاباتی پنجاب با شلیک گلوله به سر، خودکشی کرده است.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان زندگی کاندیدای انتخاباتی شلیک گلوله خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید راد در بیمارستان بستری شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید راد از جمله بازیگران قدیمی سینمای ماست که بازی‌هایش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف از جمله: عقاب‌ها و دوئل هرگز از یادمان نمی‌رود.

به گزارش ورزش سه، راد علاقه فراوانی هم به فوتبال داشته و هرگز پرسپولیسی بودن خودش را کتمان نکرده است. البته او رابطه بسیار خوبی هم با استقلالی‌ها دارد و در دوران بیماری ناصر حجازی فقید بارها بر بالین اسطوره استقلال حاضر شد به همین خاطر هواداران آبی هم همیشه حرمتش را نگاه داشته‌اند.

سعید راد چند روز قبل دچار شکستگی از ناحیه پا شد و به همین خاطر در بیمارستان بستری شد.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888484

دیگر خبرها

  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • ترکیه، رقابت انتخاباتی دشوار در استانبول و آنکارا
  • نگاهی به قوانین جالب انتخاباتی در ترکیه
  • چرا کشورهای شاد نرخ خودکشی بالایی دارند؟
  • روایت محمد مهاجری از دو شبهه انتخاباتی
  • آتش سوزی جنگل‌ها در ۱۸ ایالت مکزیک
  • سعید راد در بیمارستان بستری شد
  • (ویدئو) خاطره عجیب آقای بازیگر: به یک نفر سیلی زدم، سال بعد کاندیدای سیمرغ شد!
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟