Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از سایت سانگزور ازبکستان، چند روز‌ی از پایان بحث‌های خیره‌کننده جام جهانی 2018 روسیه گذشته و بسیاری‌ها این اطمینان را داشتند که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هدایت ازبکستان را را بر عهده می‌گرفت. هر چند ایران مسیر طولانی تا پایان جام جهانی 2018 روسیه طی کرد اما هنوز چیزی درباره آینده کی‌روش در این کشور  و ازبکستان اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این رسانه ازبکستانی سپس با اشاره به صحبت‌های چند ماه گذشته نایب‌رئیس‌ فدراسیون فوتبال این کشور نوشت: قرار بود سرمربی موردنظر تیم ملی ازبکستان با توجه به آماده‌سازی تیمش برای جام جهانی 2018 روسیه پس از پایان این رقابت‌ها نامش رسانه‌ای شود. جام جهانی 2018 روسیه پایان یافت و هنوز سرمربی جدید ازبکستان مشخص نیست. به نظر می‌رسد به خاطر سوءتفاهم‌هایی فدراسیون فوتبال ازبکستان تصمیم به سکوت گرفته است. شاید این آرامش قبل از طوفان باشد، زیرا نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال ازبکستان قول داده بود که یکی از سرمربیان حاضر در جام جهانی 2018 روسیه هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد گرفت. باید زمان طولانی‌تری منتظر باشیم و فدراسیون فوتبال ازبکستان در حال مذاکره بر سر جزئیات قرارداد با سرمربی مورد نظر است.

 

تسنیم

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی ازبکستان کی روش تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا گفت که «حواله خودرو را ما نمی‌دهیم ولی درخواست آن را پیگیری خواهیم کرد».

به گزارش فارس، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: این قهرمانی حاصل 2 سال کار و تلاش و برنامه‌ریزی بود. شما خبرنگاران شاهد بودید که در تورنمنت‌های مختلف، بازی با تیم‌های مختلف، تیم‌های رده بالا را طبق نظر سرمربی برنامه ریزی کردیم. اگر رنکینگ کنونی فوتسال را نگاه کنید، پرتغال، اسپانیا و آرژانتین نخواستند با ما بازی کنند ولی اکثر کشورها که حرفی برای گفتن دارند با ما بازی کردند. بازی با برزیل خیلی خوب بود، شاید شاکله اصلی تیم را شمسایی از آن بازی انتخاب کرد. بعد از آن بازی با روسیه و بعد تورنمنت ویتنام، تیم تکمیل شد.

وی ادامه داد: از پس فردا کارمان را به امید خدا در خصوص کلیتی که برای جام جهانی انتخاب کردیم، شروع خواهیم کرد. ان‌شاءالله می‌رویم که در جام جهانی نیز افتخار آفرینی کنیم.

اصولی در خصوص تعداد اردوها برای جام جهانی گفت: نظر شمسایی این است که لیگ ما حداقل 5-6 هفته پیش برود. این موضوع می‌تواند سطحی از آمادگی را به وجود آورد. برای بازی‌های دوستانه در فیفادی‌هایی که خواهیم داشت مذاکراتی انجام دادیم و اگر قطعی شد، خواهم گفت. با قدرت و مصمم آماده‌ایم که شهریور ماه در جام جهانی با قدرت حضور پیدا کنیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: ما در خدمت شمسایی هستیم و ان‌شاءالله با قدرت کارشان را ادامه خواهند داد.

وی اظهار داشت: یک بدهی از پارسال باقی مانده بود، آن هم به خاطر آخر سال است. ما خودمان نیز درگیر بودیم و من خودم هم واقعیتش درگیر کاروان تیم بودیم. در اولین فرصت بدهی را تقدیم خواهیم کرد.

اصولی در خصوص جایزه ملی‌پوشان نیز گفت: حواله خودرو که نه. حواله خودرو را که ما نمی‌دهیم. درخواست را بله پیگیری می‌کنیم. در آن چارچوبی که تعریف شده، بخشی پرداخت شده و بخشی پرداخت خواهیم کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟