Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@15:30:52 GMT

یخی که 3 روزه لک صورت را محو می کند!

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۶۷۶۵

یخی که 3 روزه لک صورت را محو می کند!

اگر با لکه های سیاه در بدون و صورت درگیر هستید به شما تکه های یخی را پیشنهاد می کنیم که بسیار شگفت انگیز مشکل را حل می کند. این لک ها به دلایل مختلفی به وجدو آمده اند که ممکن است با گذشت زمان و با استفاده مداوم از یک سری مساک ها مداوا می شوند.

در این مقاله به شما ترکیب آب لیمو ، دانه هایانار، آب سیب زمینی، تکه های یخ را پیشنهاد می کنیم که به از بین رفتن لکه های تیره و جوان سازی پوست کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ی این مواد خواص شگفت انگیز و تاثیر گذاری دارد.

لیمو خاصیت شگفت انگیزی مثل درخشندگی پوست و از بین رفتن لک ها دارد اما آب سیب زمینی در از بین بردن لک هایی که به دلیل آکنه ایجاده شده موثر است. انار غنی از آنتی اکسیدان است و سلامت پوست و صورت را ارتقا می دهد و چروکیدگی پوست جلوگیری می کند.

مواد اولیه برای تهیه یخ ضد لک صورت:

۱/۲ لیمو

۱ سیب زمینی

۱/۲ کاسه انار

کیسه یخ

ابتدا سیب زمینی را پوست کنید و رنده کنید و سپس آن را با انار و یک قاشق آب داخل مخلوط کن ترکیب کنید و ۱/۲ لیمو را به آن بیفزاید و دوباره ترکیب کنید.

این مواد را داخل کیسه ی یخ بریزید ۶-۵ ساعت داخل فریز قرار دهید.

نحوه استفاده از یخ صورت برای از بین بردن لک و مک:

دقایقی کیسه یخ را روی موضع بمالید چند بار این کار را تکرار کنید و بعد با آب سرد بشوید برای بدست آمدن بهترین نتیجه ۲-۱ تکه یخ را هر روز استفاده کنید.

نمناک

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخ‌پوست‌ها در بازی پرسپولیس! + عکس

 دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شد. دیداری که با وجود حساسیت بالا، دارای حاشیه‌های زیادی هم بود، حاشیه‌ای که د نهایت منجر به شکایت باشگاه پرسپولیس از سپاهانی‌ها شد.

جدای از این حاشیه ها، روز گذشته در میان سکوی هواداران، یکی از خانم‌های هوادار با تیپی متفاوت، سوژه عکاسان شد که در ادامه می‌بینید:

منبع: خبرآنلاین

 

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • از متن پیشنهادی آتش بس میان حماس و اسرائیل چه می دانیم؟/ تنش زدایی در چند مرحله صورت می گیرد/ سرنوشت غزه پس از جنگ همچنان مبهم است / مرحله اول معامله 40 روزه خواهد بود
  • سرخ‌پوست‌ها در بازی پرسپولیس! + عکس
  • نقشه ژنتیکی پرواز: پستانداران چگونه تکامل یافتند تا در هوا شناور بمانند؟
  • ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو
  • چربی شکم با چه نوشیدنی آب می‌شود؟
  • (ویدئو) نجات ۱۶ توله خرس سیاه در خطر انقراض از استخراج کیسه صفرا
  • نقش کلیدی لوازم پزشکی در بهبود سلامت بیماران
  • مواد غذایی که آلرژی بهاری را کاهش می‌دهند
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد