Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس هیات فوتبال گیلان گفت: برخی اتهاماتی به من زدند، ولی نمی‌دانم دقیقا چه اتهاماتی و من در اتفاقات سپیدرود کاره‌ای نبودم.

قربانعلی الماسخاله در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره رای صادر شده توسط دادگاه درباره مالکیت باشگاه سپیدرود اظهارداشت: رای دادگاه بر تایید رای داور صحه گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم از این پس اتفاقات بهتری برای سپیدرود رخ دهد و این تیم شرایط بهتری پیدا کند. مالک فرد دیگری بود و خریدار فرد دیگری اداره کل داور و قرارداد را 2 نفر دیگر نوشته بودند از این رو من در این بین کاره‌ای نبودم. ولی همه دغدغه و نگرانی من آماده شدن تیم سپیدرود تا زمان شروع مسابقات بود. امیدوارم تیم خوبی روانه مسابقات شود.

الماسخاله تصریح کرد: برخی اتهاماتی به من زدند، ولی نمی‌دانم دقیقا چه اتهاماتی دارم. من تقریبا یک ماه است حرفی نزدم. زمانی صحبت کردم که تیم در اختیار تن‌زاده بود. آن زمان هم برخی بازیکنان به من مراجعه کردند و مدعی شدند پولی به آنها پرداخت نمی‌شود. از این رو در آن مقطع مصاحبه کردم و عنوان کردم اگر تن‌زاده توان پرداخت ندارد خریداران دیگری هم وجود دارند که می‌توان با آنها مذاکره کرد. اما از همان زمان تن‌زاده همه چیز را بهم ریخت و مدعی شد من در مقابل وی جبهه گرفتم. من اگر در آن مقطع مصاحبه کردم برای این بود که تن‌زاده کمی تحت فشار قرار بگیرد و به فکر پرداخت پول باشد.

رئیس هیئت فوتبال گیلان به عدم پاس شدن چک‌های محمد نوین هم اشاره کرد و گفت: نوین هم مثل تن‌زاده است. مشکل ما در فوتبال هزینه بالا و در آمد ناچیز است. هر فردی بیاید می‌خواهد با لابی هایش پروژه بگیرد و خرج تیم کند. به من ثابت شده که هیچ سرمایه داری پول خود را خرج فوتبال نمی‌کند. این‌ها نمی‌آیند در جایی که سودی ندارد پول بریزند. اصلا ساختار و نظام جامع باشگاه داری نداریم. می‌دانم سال بعد هم ما همین مشکل را خواهیم داشت. چون از فوتبال پولی در نمی‌آید.

الماسخاله در پایان خاطرنشان کرد: البته ما به نوین امیدواریم. اگر امیدی به او نبود که با او قرارداد نمی‌بستیم ضمن اینکه قرارداد نوین را وکلا بستند و ضمانت اجرایی قوی دارد و نسبت به قرارداد قبلی بهتر است. ما شنیدیم آنها در تکاپوی پرداخت چک‌ها هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر سپیدرود سپیدرود رشت الماسخاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا

به گفته شهروند خبرنگار ما ساخت و ساز تعدادی از مجتمع‌های واقع در میدان شهدا شهر تهران به صورت نیمه کاره رها شده است. به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار 
باسلام، باسلام چرا این همه مجتمع‌های میدان شهدا به صورت نیمه کاره رها شده است در حالی که این همه جوان بیکار دنبال کسب کار هستند و این مکان‌ها می‌تواند محلی برای کسب و کار بسیاری از جوانان باشد.

نکته بعدی چرا پل عابر پیاده را راه اندازی نمی‌کنند هر روز مردم اینجا برای تردد از خیابان رد می‌شوند و با سانحه تصادف دچار مشکل می‌شوند از پایانه اتوبوس پیاده می‌شوند و می‌خواهند از مترو استفاده کنند باید به طور پر خطر از خیابان عبور کنند.

منبع: صفدر شیروانی - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر