Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > موسیقی - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: شهرام شکوهی خواننده پاپ کشور گفت: می‌دانم خیلی‌ها به زودی مرا برای قیمت‌گذاری بلیت کنسرتم به رگبار انتقاد می‌گیرند و من ترجیح می‌دهم با گذشت از حق خودم به ارزانی بلیت کنسرت کمک کنم.

شهرام شکوهی در نشست خبری کنسرتش که امروز برگزار شد، در خصوص استقبال کم از کنسرت‌ها به دلیل مشکلات معیشتی بیان کرد: «بحثی که این روزها خیلی مطرح است، معیشت مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری می‌گویند با گرانی بلیت کنسرت و هزینه‌های گزافی که برای حضور در کنسرت ها وجود دارد، شاید کنسرت برای یک خانواده با هزینه های جانبی، به ۸۰۰ هزار تومان برسد. بنابراین بسیاری ترجیح می دهند به جای کنسرت، پارک بروند. این روزها کنسرت رفتن برای بسیاری به آرزوی دست نیافتنی تبدیل شده است. به همین دلیل قیمت بلیت های کنسرت جدیدم را با میانگین قیمت پنجاه هزار تومان فروختم.»

او با بیان اینکه من تحت هر شرایطی می‌خوانم، ادامه داد: «در حال حاضر کنسرت می‌گذارم که بتوانیم شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که موسیقی ادامه پیدا کند و چرخه موسیقی متوقف نشود. باید فکری به حال این روزهای موسیقی شود، چرا که با این روند در آینده نزدیک چرخه موسیقی متوقف می‌شود و نان خیلی‌ها بریده می‌شود.»

این خواننده پاپ ادامه داد: «خیلی‌ها می‌گفتند تو نگران معیشت مردم نیستی اما من نگران معیشت مردم هستم و بیشتر نگران کسانی هستم که با از بین رفتن کنسرت‌ها نان‌شان بریده می‌شود از این رو من در حدی که هزینه خواندنم را نگیرم، می‌توانم به ارزانی بلیت کمک کنم. شاید برخی خوانندگان کنسرت‌شان را مانند سیروان خسروی لغو کنند و مجبور شوند جریمه‌هایی هم به سالن‌ها پرداخت کنند که من به این کارشان تبریک می‌گویم اما ترجیح می‌دهم کنسرت را با قیمت پایین‌تر برگزار و از درآمد خودم صرف نظر کنم و کاری انجام دهم که کسانی که در عرصه موسیقی فعالیت می‌کنند همچنان در این کار بمانند و با سالن دار صحبت می‌کنیم که در پرداخت هزینه‌ها ما را یاری کند.»

57243

کلید واژه‌ها : خواننده - کنسرت - شهرام شکوهی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خواننده کنسرت شهرام شکوهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری مهر، در ساعات پایانی شنبه شب و بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین، نیروهای مسلح ایران با انجام حملات ترکیبی با استفاده از موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد اهدافی را در منطقه نقب و پایگاه هوایی نواتیم در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد. سپاه با انتشار بیانیه‌ای نام این عملیاتی انتقامی علیه رژیم صهیونیستی را «وعده صادق» نامید؛ عملیاتی که دفاعی مشروع در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق بود. در پی این عملیات، کشورهای غربی نگران واکنش‌های بعدی ایران در صورت اقدامات احتمالی تنش زای رژیم اشغالگر قدس بوده و در تماس‌های مکرر، نتانیاهو را از اقدامات احساسی برحذر می‌داشتند.

اما در این میان واکنش‌های قابل تاملی را از مقامات نظامی و سیاسی در آلبانی شاهد هستیم.
در اولین واکنش سفیر رژیم صهیونیستی در آلبانی طی یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد هدف بعدی موشک‌های ایرانی، آلبانی است.


آگیم نشو سفیر سابق آلبانی در ایالات متحده هم نیز مدتی بعد در مصاحبه با تلویزیون تاپ چنل آلبانی از یک پیام محرمانه امریکا پرده برداشته و گفت: «ما به عنوان یک کشور کوچک باید در سیاست‌هایمان بسیار محتاط باشیم. مهمترین مسئله برای ما تامین امنیت کشورمان هست. این یک خطر واقعی است، زیرا نامه نمایندگان کنگره آمریکا در مورد مجاهدین را داریم که گفته‌اند تصور می‌شود از دیگر کشورهای مبدأ علیه آلبانی حمله موشکی انجام شود که برای جلوگیری از رعب و وحشت در بین مردم، پنهان شد.»


همچنین ژنرال سادر لشای نظامی برجسته آلبانیایی و وزیر اسبق این کشور، نیز طی مصاحبه با برنامه «بریکینگ» ادعا کرد: «ما باید در سطح حملات هیبریدی، عملیات‌های برون مرزی ایران و سایر اقدامات احتمالی ایران هوشیار باشیم. موشک‌های بالستیک آن‌ها می‌توانند به اطراف آلبانی برسند»


با توجه به این واکنش‌های فوق، سوالی که به ذهن متبادر می‌شود این است که چرا همزمان با عملیات وعده صادق مسئولین آلبانیایی چنین واکنش‌هایی داشته و نگران از حمله قریب الوقوع موشک‌های ایرانی بودند؟


بی شک علت اصلی این نگرانی و هراس، میزبانی این کشور از منافقین می‌باشد. مقامات آلبانی به خوبی می‌دانند که همکاری راهبردی و گسترده‌ای بین گروهک تروریستی منافقین و رژیم صهیونیستی برقرار است. همکاری یگان تروریسم مجازی و سایبری منافقین به عنوان بخشی از اکانت‌های فارسی زبان اسرائیل، نقش و همکاری منافقین در جاسوسی هسته‌ای، همکاری منافقین در ترور دانشمندان هسته‌ای، همکاری میدانی و اطلاعاتی منافقین با رژیم صهیونیستی در جنگ سوریه و موضوعاتی مانند ترور شهید مصطفی بدرالدین، نقش منافقین در شهادت شهید فخری زاده و… تنها بخشی از همکاری مابین گروهک تروریستی منافقین و رژیم منحوس صهیونیستی است و مقامات آلبانی با اطلاع از این سابقه، نگران واکنش ایران می‌باشند.

کد خبر 6088715 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟