Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بخش، «تابناک باتو» در بسته ای ویژه، اخبار روز و جدیدی را برای شما آماده کرده با تیترهایی از قبیل: خودکشی ناموفق در مجلس نمایندگان اردن/ عکس های کریستین رونالدو روی دستمال توالت های ناپولی/ علاقه ی یک مدل چاق به مگان مارکل/ مصاحبه عجیب یک قاتل در غنا و ...که می توانید آنها را در اینجا دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودکشی ناموفق در مجلس نمایندگان اردن

فعالان فضای مجازی اردن، فیلمی را در توییتر منتشر کرده اند که در آن یک شهروند اردنی تهدید به خودکشی می کند و قصد دارد خود را از بالکن مجلس نمایندگان این کشور پایین بیندازد. این اتفاق در جریان مناقشه مجلس اردن برای دادن رأی اعتماد به نخست وزیر جدید «عمر الرزاز» روی داده است. تاکنون انگیزه های این اقدام مشخص نشده است، با این حال نیروهای امنیّتی مانع خودکشی وی شدند. شایان ذکر است که در اواخر ماه مه سال جاری، اردن شاهد اعتراضات گسترده ای ضد قانون جدید مالیات بر درآمد و افزایش قیمتها بود. معترضین خواستار عزل و استعفای نخست وزیر «هانی الملقی» و تغییر رویکرد اقتصادی در این کشور بودند.

عکس های کریستین رونالدو روی دستمال توالت های ناپولی

هنوز چند ساعت از رسیدن ستاره ی فوتبال پرتغال کریستیانو رونالدو به شهر تورینوی ایتالیا نگذشته که تیم های رقیب برای خوش آمدگویی به او از روش های عجیب و توهین آمیزی استفاده کرده اند. هواداران تیم ناپولی ایتالیا، تصاویر کریستین رونالدو با پیراهن تیم یوونتوس را بر روی دستمال توالت های این شهر چاپ کرده اند. تیم فوتبال یوونتوس در نقل و انتقالات تابستانی امسال به مدت چهار فصل، در مقابل 105 میلیون یورو و در آمد سالانه 30 میلیون یورو برای رونالدو، او را از باشگاه سابقش رئال مادرید جذب کرده است.

20 میلیون دلار برای مجری برنامه استند آپ کمدی آمریکایی

کمدین و مجری معروف آمریکایی «آلن دی جنرس» نخستین مجری تاریخ است که برای اجرای یک برنامه ی استندآپ کمدی که از شبکه Netflix پخش می شود مبلغ 20 میلیون دلار دریافت کرده است. الن دی جنرس مجری برنامه معروف The Ellen DeGeneres Show و تهیه کننده ی برنامه های موفقی از جمله Little Big Shots با درآمدی بالغ بر 87.5 میلیون دلار در رتبه ی نهم پردرآمدترین سلبریتی های فوربس قرار دارد.

علاقه ی یک مدل چاق به مگان مارکل

به نظر می رسد تیپ و استایل مگان مارکل به الگوی مد برای میلیون ها زن در جهان تبدیل شده باشد. یکی از معروفترین آنها یک فشن بلاگر به نام «کیتی استورینی» است که سعی می کند با پوشیدن لباس های شبیه به مگان مارکل، عروس خاندان سلطنتی بریتانیا، شبیه به او به نظر برسد. او با این کار به ستاره ی فضای مجازی تبدیل شده و با وجود چاقی و اضافه وزن اعتماد به نفس بالایی دارد و پیش از این هم از تیپ و استایل مشاهیر دیگر از جمله پریانکاچوپرا و ایرینا شایک  تقلید کرده، اما با هیچکدام از آنها تا این اندازه مشهور نشده بود.

 

ممنوعیت «فانکی بالی دنس» در برزیل

برزیل کشوری استوایی در آمریکای لاتین می باشد و فرهنگ های متنوعی را در خود جای داده است، بسیاری از مردم جهان برزیل را با کارناوال و رقص سامبا می شناسند. با وجود فقر و بالا بودن نرخ بی سوادی در این کشور، مردم برزیل همواره در حال دست افشانی و پایکوبی تا پاسی از شب دیده می شوند. یکی از انواع رقص های برزیلی «فانکی بالی دنس» است که در خیابان های شهرهای بزرگ این کشور انجام می شود و مصرف مواد مخدر ، روابط جنسی، اخلال در نظم و آرامش شبانگاهی و عمومی مردم از پیامدهای این رقص است که در سه سال اخیر در برزیل افزایش چشمگیری داشته است تا جایی که وزارت کشور برزیل اعلام کرد که هر گونه رقص فانکی در این کشور ممنوع است و هر کسی که با این قانون مخالفت کند بین سه تا ده سال به زندان خواهد افتاد.

وزارت کشور برزیل گفته که این رقص نه تنها باعث اخلال در نظم عمومی می گردد بلکه باعث تولد کودکانی می شود که پدران خود را نمی شناسند. آنها می گویند روابط جنسی کورکورانه در طول جشن های فانکی دنس در گوشه و کنار تاریک خیابان و تحت تأثیر مواد مخدر و مشروبات الکلی دو پیامد بزرگ برای برزیل دارد: ۱. انتشار بیماری های خطرناک از جمله ایدز ۲. به دنیا آمدن کودکان از مادران نوجوان و پدرانی مجهول و ناشناس.

شایان ذکر است که برزیل در طول یک سال گذشته شاهد تظاهرات متعدد اعتراض آمیز مردمی بود که خواستار مقابله با رقص فانکی در خیابان های برزیل بودند.

 

ربات های گارسون در پاکستان

در شهر مولتان پاکستان یک رستوران برای ارائه خدمات به مشتریان از ربات ها استفاده می کند. آنها ایده ی خود را از رستوران های چینی گرفته اند. ربات های گارسون در این منطقه از پاکستان با استقبال گسترده ای از سوی مردم روبرو شده اند.  بنا به گزارش «تایمز آو لاهور» این خدمات مدرن و سرگرم کننده تاکنون ناراحتی و انزجار ساکنان سنّتی و محافظه کار شهر - که  به معابد صوفی اش شناخته می شود-  را به دنبال نداشته است. 

مصاحبه عجیب یک قاتل در غنا

در یک مصاحبه تلویزیونی عجیب در غنا, مهمان نقابدار که نامش فاش نشد ادعا کرد که هفده سال با شیطان زندگی کرده و 675 نفر را به قتل رسانده است. او گفت مقتولین را به عنوان قربانی تسلیم او کرده اند که بیشتر آنها سن پایین و کودک بوده اند. این مرد نقابدار که به نظر سی ساله می آمد در این مصاحبه که از تلویزیون غنا پخش می شد ادعا کرد که با ارواح تاریکی متولد شده و 650 روح شیطانی را تحت سلطه خود دارد. او ششصد کودک را که از سوی پزشکان و پرستاران شیطان پرست در غنا به او اهدا شده را به قتل رسانده است. تا کنون خبرگزاری های محلی غنا درباره ی تحقیق و پیگرد از او و اینکه چه اتفاقی پس از پخش مصاحبه رخ داده خبری منتشر نکرده اند.

 

جنون مد در لبنان و جنجال یک برنامه صبحگاهی

در یک برنامه صبحگاهی در لبنان، کارشناس ورزش و سلامت برای تشویق کارمندان به ورزش و برقراری توازن بین کار و فعالیت های بدنی، با تیپ عجیبی در برنامه حاضر شد؛ او در قسمت سمت چپ یک لباس رسمی و در قسمت راست لباس ورزشی پوشیده بود. کاربران فضای مجازی هم به او حمله کرده و اقدام او را به نوعی جنون مد و عبور از خطوط نرمال تعبیر کرده و  در کامنت های کنایه آمیز معرفی این ایده ی عجیب را به دنیای مد و لباس از سوی این شبکه تلویزیونی تبریک گفته اند.

ن

نکته روز: زنان ستون های خانه اند؛ نه فقط هنر و معماری یونان باستان بلکه بسیاری از تمدن های تاریخ سقف هایشان را بر ستون هایی از جنس زن استوار کرده اند؛ این اتفاق تصادفی نیست.

عکس برگزیده: اینجا پاریس است. بعد از جشن پیروزی در جام جهانی.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم)
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • هوش مصنوعی به داد حیوانات در تصادفات جاده‌ای رسید