Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای طی بازدیدی که به همراه معاون حمل و نقل و معاون فنی و نظارت این اداره کل داشت از چگونگی توزیع لاستیک توسط نمایندگی های فروش در راستای حمایت از حقوق رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر در سطح استان بازدید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرنون در این بازدید گفت: با توجه به اهمیت موضوع عرضه مستیم لاستیک و همچنین سهولت دریافت آن برای رانندگان در این راستا غرفه ای برای توزیع آسان تر و سریع تر لاستیک در اختیار فروشندگان مجاز در پایانه کالای قزوین قرار گرفت.

افشین پیرنون همچنین ضمن بازدید از نحوه توزیع لاستیک در پایانه کالای قزوین از شرکت های مستقر در این پایانه بازدید به عمل آورد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این بازدید بیان داشت: توزیع کنندگان لاستیک در پایانه کالای استان حق توزیع بدون معرفی نامه را به رانندگان ندارند و در صورت هرگونه تخلف در این زمینه با متخلفان برخورد خواهد شد.

پیرنون بیان کرد: رانندگان میتوانند پس از طی مراحل دریافت لاستیک از سوی کانون صنفی رانندگان و اخذ معرفی نامه از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین به فروشندگان مجاز لاستیک با نرخ دولتی مراجعه نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص رعایت قوانین و موارد ضروری توسط شرکت های حمل و نقلی عنوان کرد: حضور مدیران شرکت های حمل و نقل و مدیران فنی شرکت ها در محل شرکت از موارد الزامی به منظور جلوگیری تخلفات احتمالی و حوادث جاده ای می باشد.

پیرنون در ادامه گفت: بازرسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به طور مستمر را از شرکت های حمل و نقل کالا و همچنین کنترل اسناد حمل و نقلی رانندگان در سطح محورهای مواصلاتی استان بازدید به عمل می آورند و در صورت مواجه با هرگونه تخلف موضوع بدون اغماض برخورد می گردد.

پیرنون در این بازدید از نحوه صدور بارنامه، میزان اخذ کمیسیون مربوطه توسط شرکت ها، تراکنش مالی دستگاه های پوز و همچنین موضوع سوء استفاده از کارت هوشمند رانندگان توسط شرکت ها را مورد بررسی و بازدید قرار داد.

پیرنون در پایان این بازدید با جمعی از رانندگان در پایانه کالای قزوین از نزدیک در خصوص مشکلات و درخواست های آنها صحبت کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق راهداری و حمل و نقل جاده محورهای مواصلاتی استان معاون معاون حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی

به تازگی گمرک ایران لیست دریافت کنندگان ارز و واردکنندگان عمده کشور را منتشر کرده در حالی که قرار بود بانک مرکزی از فهرست مذکور رونمایی کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد 100 وارد کننده اصلی کشور طی سال 1402 را با جزئیات تهیه کرده است. شرکت های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه، خودروسازی مدیران،وزارت دفاع، پاک دیده، کرمان موتور، کوروش موتور، اکسون، غذایی کوروش، ذوب اهن، بهمن موتور، صبا پیشرو، طبیعت، ایران خودرو دیزل، داریا همراه پایتخت، فولاد مبارکه، کروز، سایپا و آرین موتور در صدر این لیست قرار دارند.

به گزارش تسنیم، در این لیست واردات شرکت بازرگانی دولتی حدود 42 درصد و کالای ترخیص شده شرکت پشتیبانی امور دام 53 درصد کاهش یافته است. اما واردات شرکت ماهیدشت کرمانشاه حدود 112 درصد و ترخیص اقلام مرتبط با وزارت دفاع 123 درصد افزایش یافته است. واردات شرکت فولاد مبارکه تقریبا نصف شده اما ترخیص اقلام مرتبط با شرکت خدمات حمایت کشاورزی 52درصد زیاد شده است.

در فهرست برترین های واردات 1402 واردات شرکت توسعه کشت و صنعت اکسون 236 درصد افزایش یافته است.

به گزارش تسنیم،چندی قبل بانک  مرکزی اعلام کرده بود؛ جزییات ارز تخصیص یافته و تامین شده برای شرکتهای مختلف را منتشر خواهد کرد. جزئیات این فهرست میتواند تا حدودی وضعیت اولویت دهی تخصیص ارز  به شرکتها و بنگاههای اقتصادی را شفاف کند. این درحالی است که هنوز خبری از فهرست بانک مرکزی نیست و گمرک وضعیت واردات سالهای 1402 و 1401  صد شرکت بزرگ را منتشر کرده که از این طریق میتوان یک براورد اولیه از میزان ارز دولتی و نیمایی تخصیص یافته به این شرکتها در دست داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین