Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در فصل گذشته تأکید کرد که این باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده و همین موضوع باعث شده است تا وی از آبی‌پوشان تبریزی جدا شود. ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات

مسیح زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه چرا با وجود اینکه با باشگاه گسترش فولاد قرارداد دارد، در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند، گفت: متأسفانه باشگاه گسترش فولاد به تعهدات مالی خود عمل نکرده و همین موضوع باعث شده است تا دیگر در تمرینات شرکت نکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه باید تا پایان لیگ 80 درصد به ما پول می‌داد که این اتفاق رخ نداد و حتی دریافتی ما به 50 درصد هم نرسید. من هم با این شرایط تصمیم گرفتم در تمرینات شرکت نکنم.

مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در فصل گذشته همچنین تصریح کرد: اگر تیم به لیگ دسته اول سقوط می‌کرد 50 درصد بازیکنان را جریمه می‌کردند، ولی ما در لیگ برتر ماندیم و طبق قانون بیشتر از 20 درصد نمی‌توانند بازیکنان را جریمه کنند. من طبق قراردادی که امضا کردم پولم را دریافت نکردم و ظاهراً باشگاه همه چیز را به کمیته تعیین وضعیت کشانده است. البته تماسی هم با من از این کمیته گرفته نشده است، ولی با این شرایطی که باشگاه گسترش دارد نمی‌توانم به این تیم برگردم.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گسترش‌ فولاد تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گسترش فولاد تبریز گسترش فولاد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد

 سرمربی فولاد خوزستان به دلیل اظهارات خود بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز چهارشنبه در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال میهمان آلومینیوم اراک بود که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ویسی: اگر فدراسیون عرضه ندارد، شورای امنیت ملی وسط بیاید!

دیگر خبرها

  • گل بی نظیر زاهدی در جی لیگ + فیلم
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • سوپرگل زاهدی در لیگ ژاپن
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است