Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الکسی مشکف سفیر روسیه در فرانسه اعلام کرد تصویری که رسانه های فرانسوی از روسیه ارائه می کنند به دور از واقعیت است.به گفته وی، برگزاری جام جهانی 2018 فوتبال زمینه را فراهم کرد تا بسیاری از افسانه ها محو شود.الکسی مشکف در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک درباره تصویری که رسانه های فرانسوی از روسیه ترسیم می کردند و تغییر آن بعد از برگزاری جام جهانی سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: « صادقانه بگویم زمانی که در رسانه های فرانسوی چیزی درباره روسیه بخوانم نمی توانم به کشورم پی ببرم. گاهی احساس می کنم برخی خبرنگاران بر اساس اصل " خبر خوب، خبر نیست " کار می کنند ».

به گفته سفیر روسیه در فرانسه، برگزاری جام جهانی در روسیه زمینه را برای بهبود درک فرانسوی ها از روسیه فراهم کرد.

وی افزود:‌ « حتی رسانه هایی که همواره رویکرد انتقادی نسبت به ما دارند بر برگزاری حرفه ای این جشن ورزشی اذعان و اعلام کردند جام جهانی زمینه را برای شناساندن بهتر کشور، تسخیر دل طرفداران و بهبود وجهه بین المللی روسیه فراهم کرد ».

الکسی مشکف اعلام کرد رسانه های خارجی به مهمان نوازی روسیه، ایستگاه های مترو مرتب و تمیز، ورزشگاه های متعدد، ورود بدون روادید به روسیه و قطارهای رایگان و مراکز مطبوعاتی در شهرهای میزبان » اشاره کردند. برگزاری جام جهانی زمینه را برای محو شدن «‌ داستان های هولناک » که در رسانه ها منتشر می شد، فراهم کرد.

مشکف گفت: « جام جهانی شاخصی بود که نشان داد داستان های هولناک در رسانه های غربی از برداشت هایی نشات می گیرد که هیچ ارتباطی با حقیقت ندارد ».مسابقات جام جهانی 2018 از 14 ژوئن تا 15 ژوئیه در 11 شهر روسیه برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فرانسه روسیه جهانی الکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، منابع خبری امروز گزارش دادند که یکی از نمایندگان ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از جنایات رژیم صهیونیستی از سوی پلیس فرانسه احضار شد.

«ماتیلد پانوت» نماینده ارشد و رئیس یکی از فراکسیون‌های پارلمان فرانسه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پلیس این کشور او را به علت اعتراضش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه احضار کرده است.

ماتیلد پانوت افزود: این احضاریه ارعاب و تهدید است؛ هیچ احضاریه و هیچ گونه ارعابی ما را از اعتراض به نسل کشی مداوم علیه مردم فلسطین باز نمی دارد و ما سکوت نخواهیم کرد.

این احضار در شرایطی انجام شده که مقامات فرانسه چند سال پیش انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) را تحت عنوان آزادی بیان و رسانه ها توجیه می کردند اما همین مدعیان دموکراسی فریبکارانه جهانی، در برابر کوچک ترین انتقادی از رژیم کودک کش صهیونیستی، تاب و تحمل خود را از دست داده و با منتقدین بدترین نوع از مجازات ها از جمله حبس های طولانی مدت روا می دارند.

کد خبر 6087375 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • پنج شنبه سیاه فرودگاه‌های فرانسه
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • تبعات منفی فرسودگی جمعیت برای جامعه مخرب است
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏