Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-29@08:05:00 GMT

جاده روستای دلی خلیفه شهرستان چرام

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۷۴۷۰

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، با هدف بررسی و کاهش مشکلات روستاهای کمتر برخوردار شهرستان چرام، فرماندار این شهرستان به همراه بخشدار سرفاریاب ورِئیس اداره راه وشهرسازی ازپروژه های عمرانی در حال اجرای روستای دلی خلیفه سادات در بخش سرفاریاب بازدید ومشکلات آنها را از نزدیک بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازدید مهم ترین مشکلات و نیازمندی‌های مردم این روستا از قبیل راه ، گاز و طرح هادی مورد بررسی و بازدید میدانی قرار گرفت..
فرماندار چرام اصل با اشاره به خواسته‌های به حق روستائیان و مشکلات آنان در زمینه‌های مختلف، عنوان کرد:مهمترین و اساسی ترین مشکل مردم این منطقه احداث و بهسازی جاده ارتباطی است که کار بازگشایی و تعریض دو ونیم کیلومتر جاده ارتباطی درون روستا به همت اداره راه وشهرسازی استان انجام گرفته و وزیرسازی آن نیز در حال اجراست وامیدوایم که تا هفته دولت امسال این جاده تکمیل ومورد استفاده مردم قرار گیرد.

هادی فتاحی در ادامه سخنان خود به طرح گاز رسانی واجرای طرح هادی این روستا بعنوان خواسته ها ونیاز های اساسی آنان اشاره کرد وافزود: کار مطالعه طرح های هادی و گاز رسانی روستا انجام  ومکاتبات وپیگیری هایی هم با مدیران ذیربط در استان انجام شده است وبه محض تامین اعتبارات لازم این دو خواسته بحق مردم این روستا نیز محقق خواهد شد.
حمید رضا ذوالفقاری رئیس اراده راه وشهر سازی شهرستان چرام اعتبار این طرح را 14 میلیارد ریال عنوان کرد که از سال 1394 شروع شده وهم اکنون نیز حدود 50 درصد پیشرفت کاری دارد.
روستای دلی خلیفه ای با 10 خانوار ثابت و بالغ بر 250 خانوار سیار در فصلهای بهار وتابستان از مناطق خوش آب وهوا وگردشگر پذیر بخش سرفاریاب در 40 کیلومتری شهر سرفاریاب مرکز این بخش واقع شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: راه سازی راه روستایی فرماندار چرام شورای اداری شهر سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا

پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.


معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.


رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار