Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بدنبال تداوم هوای گرم ،استمرار قطع برق و افزایش مصرف آب،پیمایش کارواشهاوگلخانه ها وبررسی نحوه ی درست مصرف آب ونیز شناسایی انشعابهای غیرمجاز آنها دردستور کارقرار گرفت.

بر این اساس،گروههای مروجین مصرف بهینه آب و کارکنان آبفای البرز ضمن مراجعه به کارواشها و گلخانه ها با مشاهده ی مصرف بی رویه اقدام به قطع آب این مراکز می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش همچنین گروههای مروجین وکارکنان آبفا با مراجعه به فضاهای سبزشهرداری درصورت غیرمجاز بودن واتصال به شبکه توزیع آب شهری و نیز رعایت نکردن زمان درست آبیاری (صبح زود یاهنگام غروب)وشکستگی یا آبیاری بصورت غرقابی و رها شدن آب به داخل خیابان و...اقدام به قطع وجمع آوری انشعاب فضای سبز خواهند کرد.

به همین منظور،درهفته اخیر تعداد 54 فقره انشعاب های غیرمجاز مربوط به کارواش ،گلخانه وفضای سبز شهری درچهار شهر کرج،رجایی شهر،فردیس ومهرشهر شناسایی و قطع شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اطلاعیه قطعی آب مشترکین پر مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد

استاندار البرز گفت: بخش خصوصی با احداث ۱۲۲ هکتار گلخانه با صرف هزینه‌ای حدود ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان ورود خوبی در این بخش داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد توسعه گلخانه‌های استان که  در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید با توجه به ضرورت حفظ اراضی کشاورزی، مصرف بهینه آب، افزایش بهره‌وری، صرفه اقتصادی و اشتغال استان و توسعه کشت گلخانه‌ای‌ با جدیت در دستور کار قرار داشته و دنبال شود.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقدامات در این زمینه تهیه سند کشت در استان البرز که می‌بایست این سند با توجه به ویژگی‌های استان در مناطق مختلف تهیه و تدوین شود.

استاندار البرز افزود:  جهادکشاورزی استان به عنوان متولی اصلی این بخش می‌بایست برای توسعه  کشت گلخانه‌ای، برنامه زمان‌بندی شده خود و همچنین اهدافی که می‌بایست در سال جدید بر آن تمرکز کند را ارائه دهد.

عبداللهی با بیان اینکه سال گذشته بخش خصوصی با احداث 122 هکتار گلخانه با صرف هزینه‌ای حدود 2 هزار و 800 میلیارد تومان ورود خوبی در این بخش داشته است، گفت: با توجه به توجیه اقتصادی این نوع کشت نسبت به کشاورزی سنتی، باید کشاورزان را به سمت کشت‌های دانش بنیان همچون هیدروپونیک و انواع کشت گلخانه ای ترغیب کرد.

‌وی در پایان با اشاره به مصرف عمده آب استان در حوزه کشاورزی اظهار داشت: کشت گلخانه‌ای علاوه بر مدیریت صحیح مصرف آب در استان نقش عمده‌ای در کاهش مصرف آب کشاورزی خواهد داشت.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • ۸۰۰ مورد آبیاری غیرمتعارف با آب فاضلاب در استان گزارش شد
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد