Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، مریم آذرشب در نشست با مشاوران بانوان فرمانداری های استان بوشهر عنوان کرد: اجرای این طرح در استان از اهمیت ویژه­ای برخوردار است و انجام مطلوب آن سبب کاهش چشمگیر انواع آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی می شود.

وی بر استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در تدوین این سند تاکید کرد و افزود: در همین راستا در  فاز نخست سند تاب آوری اجتماعی، آموزش و تربیت مربی برای تسهیلگران و سازمان های مردم نهاد انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر بر کمک فرمانداری­ها برای بومی­ سازی سند تاب آوری اجتماعی تاکید و اضافه کرد: پیشنهاد می شود برای اجرای اثرگذارتر این سند، فرمانداری ها با برنامه ریزی زمینه مشارکت دهیاری ها و شهرداری ها را نیز فراهم کنند.

وی یادآور شد: تاب آوری اجتماعی به منظور رسیدن به نقشه راه در محله ها است که در صورت تدوین برنامه عملیاتی برای هر محله، این امر می تواند در ارتقا وضعیت زنان سرپرست خانوار نیز تاثیرگذار باشد.

آذرشب با بیان اینکه اجرای سند تاب آوری در سایر بخش های جامعه نیز می تواند موثر باشد تصریح کرد: باتوجه به مشکلات طبیعی که امروز با آن مواجه هستیم از جمله مشکل آب و مساله خشکسالی، اجرای تاب آوری در محله ها برای مواجهه با این مشکلات موثر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تاب آوری اجتماعی اجرای طرح بومی سازی اهمیت طرح استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات ارزشی نیست

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در اطلاعیه شماره چهار فرماندهی انتظامی کشور در خصوص "طرحِ نور" (عفاف و حجاب) آمده است:

در زمان و زمانه‌ای که جریان‌هایِ رسانه‌ایِ بَدخواهِ ملتِ ایران به دنبال اختلاف‌افکنی و دوقطبی سازیِ جامعه با اجرایِ" طرحِ نور" بودند؛ مردمِ عزیز و نخبگانِ فهیم با اِدراکی قابلِ ستایش در کنارِ پلیسِ قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامتِ بانویِ ایرانی حفظ شود. برای آنکه افکار عمومی و مراکز تصمیم‌گیر، شناختِ بیشتری از دلایلِ فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، طیِ روزهای آینده چند پرونده مهم از باندهایِ تبهکارِ سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشاء، تجارتِ جنسی، پورنوگرافی و… داشته‌اند منتشر خواهد شد.

در پیوند با موضوعِ پیش گفته؛ گزارش‌هایِ میدانی و اخذ نظرات مردمی در کنار حمایت‌های رؤسای محترمِ جمهور و قوه قضائیه، صداوسیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه و جماعات و سایر نهادهای مسئول نشان‌دهنده شناخت مطلوب از نبض سنجی اجتماعیِ فراجا در اجرای طرح نور است.

همچنین بررسی‌ها و مشاهدات عینی روزانه در شهرها نشان‌دهنده‌ حرکت مطلوبِ جامعه به سمت حفظ حریم و حرمت زنان و بانوان سرزمینمان است.

پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندان عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت.

این مهم زمانی بهتر و عملیاتی‌تر خواهد شد که نهادهایِ متولیِ کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند

در پایان قدردان کارکنان سخت‌کوش و پرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مشفقانه به ارتقای ارزش‌های اجتماعی یاری می‌رسانند و انتظار داریم تا با همت مسئولینِ محترم و انجام به موقع وظایف دستگاه‌های مسئول روند هوشمندسازی نیز، پرشتاب‌تر به سرانجام مطلوب و مورد رضایت مردم برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • برگزاری رویداد مانوین با رویکرد بومی سازی فناوری نرم
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات ارزشی نیست
  • رسالت دانشجویان در راستای اجرای اهداف برنامه‌های زمین پاک