Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی در سومین نشست سالیانه نمایندگان CNS فرودگاه‎های کشور با موضوع امکان‎سنجی اجرای ماژول بلاک صفر ASBU، تاکید کرد که باید پیاده‎سازی ماژول‎ها به عنوان یکی از اهداف مهم در کمیته‎های فرعی CNS فرودگاه‎ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، محمد حبیب‎الهی امروز، 30 تیر، در نشست یک روزه نمایندگان CNS فرودگاه‎های کشور بابیان این مطلب گفت: امروزه با درنظر گرفتن شرایط موجود ترافیک هوایی کشور، مطالعه و برنامه‎ریزی صحیح در استفاده از ASBU ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی گفت: برای اجرایی شدن ماژول‎های سند ۹۷۵٠ به همکاری همه مدیران و مسئولان شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران نیاز داریم. 

همچنین در این نشست، معاون اجرایی و مسئول کمیته CNS اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی گفت: استفاده از اسناد ایکائو و به اشتراک گذاشتن مفاهیم اصلی ASBU یکی از گام‎های موثر این اداره‌کل بوده است و همکاری و هم‎افزایی همه متخصصان الکترونیک هواپیمایی می‎تواند در برنامه‎ریزی‎های آتی موثر باشد.

سیامک بهنام خواستار مطالعات بیشتر و توسعه مفاهیم سند ۹۷۵٠ شد و افزود: امیدواریم تا پایان امسال طرح پیاده‎سازی ماژول‎های دارای اولویت فرودگاه‎های کشور ارائه شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس

ایسنا/فارس مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در پیشبرد اهداف اقتصادی و تجاری در جویم تأکید کرد.

در هفتاد و نهمین سفر رسمی استاندار فارس در شهرستان جویم، نشست شورای اداری این شهرستان امروز، ۸ اردیبهشت با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در حاشیه این نشست و در میز ملاقات مردمی مسائل، مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بررسی، تسهیل، رفع موانع و اتخاذ تصمیم عملیاتی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در جهت تحولات و پیشبرد اهداف و فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان جویم گفت: لزوم تحقق این مهم هم‌افزایی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی و ذیربط در جذب سرمایه‌گذار، ایجاد و ارتقای سرمایه‌گذاری‌های لازم متناسب با موقعیت و شرایط در این منطقه است.

به گزارش ایسنا، فاصله شهر جویم تا شیراز ۲۵۰ کیلومتر است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است
  • در قم مطرح شد: ضرورت توجه به عوامل کاهش‌دهنده جمعیت
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش