Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به انتشار خبری مبنی بر وجود یک «فایل ضبط شده» درباره مکالمه او برای لاپوشانی کردن فساد جنسی‌اش مدعی شد کار اشتباهی نکردم. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی پس از انتشار خبری مبنی بر وجود فایل ضبط شده درباره تلاش او برای لاپوشانی کردن رسوایی فساد جنسی به این خبر واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«دونالد ترامپ» امروز شنبه در توئیتر خود به این خبر «نیویورک تایمز» واکنش نشان داد: «مایکل کوهن» وکیل شخصی رئیس‌جمهور آمریکا دو ماه قبل از انتخابات سال ۲۰۱۶، مکالمه خودش با ترامپ که درباره پرداخت حق‌السکوت به مدل سابق مجله «پلی‌بوی» برای جلوگیری از افشاگری‌های او درباره روابط جنسی‌اش با ترامپ بوده را ضبط کرد.

گفته می‌شود این فایل ضبط‌شده، جزو اسنادی است که «اف‌بی‌آی» در جریان حمله فروردین‌ماه به دفتر کار و منزل «مایکل کوهن» به دست آورده است. اف‌بی‌آی برای به دست آوردن اسنادی درباره پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن توسط وکیل ترامپ به دفتر کار کوهن یورش برده بود.

وزارت دادگستری آمریکا در حال تحقیق درباره نقش کوهن در پرداخت حق‌السکوت به چند زن، برای جلوگیری از افشاگری‌های آن‌ها درباره روابط جنسی‌شان با ترامپ، قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ است.

در حال تکمیل

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واکنش ترامپ مایکل کوهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا با اعمال محدودیت‌های جدید بر وثیقه ۱۷۵ میلیون دلاری در پرونده کلاهبرداری موافقت کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا با اعمال محدودیت‌های جدید بر وثیقه 175 میلیون دلاری در پرونده کلاهبرداری و فساد مالی خود موافقت کرد تا نگرانی‌های دادستان‌ها درباره پرداخت نشدن این مبلغ، برطرف شود.

وثیقه تامین شده توسط شرکت بیمه تخصصی«نایت» ابزاری برای تضمین پیروی ترامپ از حکم حدود 464 میلیون دلاری صادر شده علیه وی در پرونده کلاهبرداری و فساد مالی است اگر ترامپ در دادگاه تجدیدنظر پیروز نشود.

ترامپ که متهم به دستکاری حساب‌های شرکتش برای دریافت شرایط مالی بهتر از بانک‌ها و شرکت‌های بیمه است به پرداخت 345.8 میلیون دلار محکوم شده است؛ مبلغی که با احتساب سود و جریمه‌های مالی پسرانش به 464 میلیون دلار افزایش یافته است.

حدود یک ماه پیش یک هیئت تجدیدنظر متشکل از 5 قاضی حکم دادند که اگر ترامپ ظرف 10 روز یعنی تا پایان ماه مارس بتواند وثیقه 175 میلیون دلاری تعیین شده در پرونده کلاهبرداری و فساد مالی خود را تامین کند، اجرای حکم جریمه 464 میلیون دلاری صادر شده علیه وی، متوقف خواهد شد.

اما وکلای دونالد ترامپ اعلام کرده‌اند که موکلشان قادر به پرداخت این مبلغ تا پایان ماه مارس، مهلت تعیین شده از سوی دادگاه نیست و همچنین وی نمی‌تواند ضمانت مالی لازم را مبنی بر توانایی پرداخت این جریمه به دادگاه ارائه دهد.

در همین حال سه منبع آگاه به رویترز خبر دادند که برخی از میلیونرهای جمهوری خواه آمریکایی در حال همکاری با یکدیگر برای کمک به دونالد ترامپ در تامین وثیقه 175 میلیون دلاری هستند.

دونالد ترامپ که از این وضعیت دشوار به تنگ آمده با استفاده از عباراتی چون «غیرقانونی، غیر آمریکایی، بی سابقه و عملاً غیرممکن» خشم و نارضایتی خود را از این حکم اعلام کرده است.

او با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی خود این جریمه را «غیرقانونی، غیرآمریکایی، بی‌سابقه» خواند و نوشت که بزرگی آن به نحوی است که پرداختش را برای هر کسب‌وکاری، از جمله «کسب‌وکار موفق» وی غیرممکن می‌کند.

در همین حال لتیتا جیمز دادستان نیویورک در ماه جاری درباره وثیقه 175 میلیون دلاری پرونده ترامپ گفت: رئیس جمهور سابق هچنان به حساب بانکی «چارلز شواب» که به عنوان وثیقه در اختیار شرکت بیمه گر قرار داده شده است، دسترسی دارد.

اما در جلسه استماع روز گذشته وکلای ترامپ و شرکت بیمه نایت موافقت کردند که این مبلغ وثیقه به صورت نقدی باشد و به شکل اوراق بهادار نباشد. آنها همچنین موافقت کردند که شرکت نایت کنترل انحصاری این حساب را در دست داشته باشد و این رقم را از حساب خارج نکند و این اطمینان را به لتیتا جیمز بدهند که این پول سرجای خود باقیست.

مالک شرکت نایت یک میلیونر حامی ترامپ به نام دان هانکی است.

پیشتر سی ان ان نیز در گزارشی گفت در صورتی که ترامپ موفق به پرداخت این مبلغ جریمه نشود، ممکن است برخی از املاک او برای جبران بدهی‌ها مصادره شوند. گفته می‌سود عمارت مارالاگوی ترامپ در فلوریدا حدود 464 میلیون دلار ارزش دارد و او می‌تواند با فروش آن مبلغ لازم را تهیه کند.

این در حالی است که دادگاه رسیدگی به اتهامات دونالد ترامپ درباره پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیر اخلاقی از هفته پیش در حال برگزاری است. براساس این گزارش یک هیئت منصفه 12 نفره برای بررسی اتهامات ترامپ تعیین شده است.

دادستان ها در اولین جلسه محاکمه ترامپ در این باره اظهار کردند پرداخت حق السکوت عین تقلب انتخاباتی است.

براساس پرونده حق السکوت ترامپ، دادستان‌های نیویورک اعلام کردند که ترامپ پیش از انتخابات سال 2016، از مایکل کوهن وکیل سابق خود خواسته تا 130 هزار دلار را به عنوان حق السکوت در ازای رابطه جنسی وی با استورمی دنیلز پرداخت کند و سپس با جعل اسناد پرداختی آن، این رقم را به عنوان هزینه‌های قانونی نشان دهد.

این در حالی است که ترامپ هر گونه رابطه با دنیلز را رد کرده است. نام واقعی این بازیگر، استفانی کلیفورد است.

در حال حاضر دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان با اتهامات کیفری متعددی روبروست: تلاش برای ابطال نتایج انتخابات 2020 و حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره در ژانویه 2021، نگه داری اسناد طبقه بندی شده در ویلای شخصی اش در فلوریدا پس از ترک کاخ سفید، پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی، و تلاش برای تغییر نتایج انتخابات در ایالت جورجیا. وی همچنین درگیر پرونده کلاهبرداری و اتهامات مالی است. علاوه بر این رئیس جمهور سابق آمریکا با پرونده پرداخت خسارت به یک نویسنده که او را به تجاوز جنسی متهم کرده بود، روبروست.

اما ترامپ انجام هر اقدام نادرست در این پرونده ها را رد و طرح این اتهامات را تنها با انگیزه سیاسی و با هدف کنار گذاشتن او از رقابت‌های انتخاباتی 2024 می‌داند.

اگر ترامپ بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، می تواند برای هر گونه اتهام فدرال علیه خود درخواست عفو بدهد.

این در حالی است که در اوایل ماه مارس جو بایدن و دونالد ترامپ موفق به کسب نامزدی دموکرات ها و جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا شدند تا نخستین رویارویی دوباره دو نامزد انتخاباتی در حدود 70 سال اخیر در تاریخ این کشور رقم بخورد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر سال 2024 برگزار می شود. نتایج نظرسنجی های جدید نشان می دهد رقابت دوباره بین دونالد ترامپ و جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر فشرده و تنگاتنگ است و ترامپ با حدود 2 درصد در تازه ترین نظرسنجی های ملی نسبت به بایدن پیشتاز است.

نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش تایوان به تخصیص بسته کمک‌های مالی جدید آمریکا
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • ببینید | تصاویر ضبط شده از تله مرگبار پلیس آمریکا برای یک بیمار جنسی
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند