Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان کرمان گفت: در استان کرمان بارندگی بسیار کاهش پیدا کرده و امسال میزان بارندگی در کرمان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۳ درصد کاهش پیدا کرده است. ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی بابایی امروز در همایش شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان کرمان با تبریک دهه کرامت اظهار‌داشت: باید از دهیاران و شهرداران که از عوامل اصلی عمران و آبادانی در مناطق مختلف هستند، تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان کرمان با تبیین مسائل و مشکلات روز استان و کشور گفت: شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی باید با شرایط روز کشور آشنایی پیدا کرده و امروز مهمترین مطلب در حوزه کاری آشنایی با مسائل روز است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با شایعه پردازی قصد توطئه در جامعه دارد و باید نسبت به این شایعات هوشمندانه عمل کرد افزود: به‌عنوان مثال در ماه‌های گذشته بعضی از کامیون‌داران که مورد سوءاستفاده معاندین به نظام قرار گرفته بودند، علت اصلی تجمع آنها ناآگاهی و کم‌اطلاعی از خدمات نظام بود.

بابایی با بیان اینکه دشمن تمام توان خود را برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی گذاشته و وظیفه همه است که با مدیریت خوب خدمات نظام را به مردم معرفی کنیم خاطر‌نشان کرد: با مشکلات پیش رو و اعتراضات مردمی نباید احساساتی برخورد کرد.

وی با اشاره به وضعیت چندین ساله خشکسالی در استان و شهر کرمان گفت: در استان کرمان بارندگی بسیار کاهش پیدا کرده و امسال میزان بارندگی در کرمان نسبت به مدت مشابه سال قبل 73 درصد کاهش پیدا کرده و در این شرایط باید مدیریت مصرف انرژی و صرفه‌جویی کرد.

فرماندار شهرستان کرمان با بیان اینکه مقابله با حاشیه‌نشینی یک موضوع مهم است که باید در دستور کار دهیاران و شهرداری‌ها قرار گیرد افزود: تمام ساخت و سازها باید در محدوده طرح هادی روستاها انجام شود و از ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها جلوگیری کنید.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در سال‌های گذشته با تغییر کاربری اراضی کشاورزی، ساخت و سازهایی انجام شده که با عوامل همکاری با مالکان برخورد قانونی می‌شود تصریح کرد: راه‌اندازی میز خدمت در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تایکد ریاست جمهوری است و پاسخ مردم را باید به درستی داد.

بابایی با بیان اینکه ارسال ثبت وقایع حیاتی در اسرع وقت الزامی است و باید جدی گرفته شود گفت: متاسفانه با وجود خشکسالی در استان بهره‌وری در کشاورزی پایین است و باید با استفاده از آبیاری به روش‌های نوین میزان مصرف آب در حوزه کشاورزی را کاهش داده و از آبیاری فضای سبز با آب آشامیدنی خودداری کرد.

وی با اشاره به اینکه توجه به محیط زیست الزامی است و از ریختن خاک و نخاله ساختمانی در محدوده و ورودی و خروجی شهرها و روستاها جلوگیری شود افزود: افزایش مشارکت مردم در توسعه هر منطقه ضروری است و اگر مردم نخواهند، هیچ آبادانی انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/ش

R7860/P1377/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرزتمرچین پیرانشهر، گفت: پارسال در مجموع ۸۹۰ هزار و ۷۶۵ مسافر ورودی و خروجی از این مرز تردد داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل ۳۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت ۱۰۴ هزار و ۴۴۲ دستگاه ناوگان باری نیز از این مرز تردد داشتند که ۳۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین پارسال ۹ هزار و ۱۳۷ دستگاه اتوبوس و ۴ هزار و ۷۲۲ دستگاه سواری از مرز تمرچین پیرانشهر تردد داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران کرد؟
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان
  • رتبه ۲۸ استان یزد در میزان بارندگی در کشور
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود
  • افزایش حجم آب ورودی به سد‌های کرمان در بارندگی‌های اخیر