Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینما و تلویزیون > رادیو و تلویزیون - همشهری آنلاین:
پخش برنامه «حالا خورشید» که قرار است عصر امروز با حضور احسان علیخانی به روی آنتن برود، بدون توضیحی از سوی شبکه سه به تاخیر افتاد.

به گزارش ایسنا، در جدول پخش شبکه سه سیما همچنان نام برنامه «حالا خورشید» ساعت ۱۶ دیده می‌شود اما این شبکه بدون اینکه به مخاطبانش توضیحی دهد، پخش برنامه رضا رشیدپور را به تاخیر انداخت و به یک‌باره «مسابقه جدول» جایگزین آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زیرنویس اعلام شده توسط شبکه سه سیما که به دفعات محدود روی آنتن رفت، اینگونه عنوان شد که برنامه «حالا خورشید» ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه به روی آنتن می‌رود.

امروز ـ شنبه ـ ۳۰ تیر ماه ـ در شبکه‌های اجتماعی اینگونه عنوان شد که برنامه «حالا خورشید» با حضور احسان علیخانی روی آنتن می‌رود. همچنین فروغی مدیر شبکه سه ۲۱ ساعت قبل در مطلبی که در صفحه شخصی خود نوشته، اینگونه عنوان کرده که «بعد از سال‌ها شنیدن قصه‌های مردم، فردا نوبت احسان علیخانی است تا قصه‌های خودش را برای مردم روایت کند و شفاف با مردم از تهمت‌های اخیر بگوید.»

برنامه حالا خورشید هر روز ۸ تا ۱۰ صبح زنده از شبکه سه پخش می‌شود. این برنامه شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۶ و ۴۵ هم پخش می‌شود که در برخی روزها در این تایم گلچین برنامه‌ صبح است.

در همین زمینه: وخامت حال عمومی محمد عبادی دوبلور پیشکسوت علیرضا فغانی | او ممنوع التصویر نیست و به تلویزیون می‌آید پخش «شب عید» آقاخانی در دهه کرامت

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت