Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:29:08 GMT

سند تاب آوری اجتماعی استان بوشهر بومی سازی می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۹۱۴۹

سند تاب آوری اجتماعی استان بوشهر بومی سازی می شود

بوشهر-ایرنا- سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: بومی سازی سند تاب آوری اجتماعی در شهرستان های این استان در دستور کار است.

به گزارش ایرنا، مریم آذرشب روز شنبه در نشست با مشاوران بانوان فرمانداری های استان بوشهر افزود: باتوجه به اینکه در کنار مشکلات عمومی که همه شهرستان ها دارند هر شهرستان با مشکلات مختص به خود مواجه است، به همین دلیل بومی سازی سند تاب آوری اجتماعی در شهرستان ها ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در این ارتباط به منظور جمع آوری مطلوب اطلاعات و کاربردی شدن سند باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد بواسطه ارتباط مستقیم با جامعه هدف، بصورت تاثیرگذارتری استفاده شود.
آذر شب اظهار داشت: برای اجرای اثرگذارتر این سند، فرمانداری ها با هماهنگی های لازم زمینه مشارکت دهیاری ها و شهرداری ها را فراهم کنند.
وی یادآور شد: باتوجه به مشکلات طبیعی از جمله کم آبی و مساله خشکسالی که امروز با آن مواجه هستیم اجرای سند تاب آوری در محله ها برای مواجهه با این مشکلات موثر خواهد بود.
آذرشب تاکید کرد: با توجه به اینکه سند تاب آوری اجتماعی با هدف رسیدن به نقشه راه برنامه عملیاتی برای هر محله پیش بینی شده باید بیش از پیش مورد توجه دستگاه های ذیربط قرار گیرد.
7212/6043**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بومي سازي بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار زیادی از تجهیزات صنایع نفت و گاز در ۱۴۰۲ بومی‌سازی شد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: شمار زیادی از تجهیزات صنایع نفتی، پالایشی و پتروپالایشی در مسیر همکاری مؤثر وزارت نفت و شرکت‌های دانش‌بنیان همسو با برنامه تولید بار اول بومی‌سازی شدند.

حسین حسین‌زاده با تأکید بر لزوم توجه به موضوع تولید در بخش‌های مختلف صنعت کشور به خبرنگار شانا گفت: حمایت از فعالان عرصه بومی‌سازی و تولید کالاهای بار اول از گام‌های مهم در مسیر توجه به ساخت داخل و صرفه‌جویی ارزی است که حتی می‌توانیم در حوزه صادرات خدمات فنی و فناوری هم پیشگام باشیم.

وی افزود: اکنون شاهد همکاری سازنده وزارت نفت و شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه بومی‌سازی خش شمار زیادی از تجهیزات صنایع نفتی، پالایشی و پتروپالایشی همسو با برنامه راهبردی تولید بار اول، هستیم، در حوزه پالایشگاهی و فرآوری نفت و برداشت از مخازن نفتی شرکت‌های توانمندی پای کار آمده‌اند و قراردادهای مؤثری امضا شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: با بومی‌سازی و تولید بار اول تجهیزات پالایشی حتی توانستیم پا را فراتر از عرصه‌های داخلی بگذاریم و به حوزه پالایشگاه‌های فراسرزمینی ورود کنیم که این جای قدردانی از وزارت نفت دارد.

دیگر خبرها

  • تجارب موفق مردمی سازی برای تسریع در تحقق شعار استفاده شود
  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • بومی سازی دانش فنی تولید آسفالت سرد
  • جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در ری
  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • بومی‌سازی فن‌آوری‌های جدید در زنجیره آلومینیوم
  • شمار زیادی از تجهیزات صنایع نفت و گاز در ۱۴۰۲ بومی‌سازی شد
  • بومی سازی فناوری‌های جدید در زنجیره آلومینیوم
  • آبزیان حرام گوشت در شهرستان بوشهر معدوم سازی شد
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید