Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@14:12:26 GMT

جای پارک ۶۷۵هزار دلاری در هنگ‌کنگ +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۹۴۶۰

جای پارک ۶۷۵هزار دلاری در هنگ‌کنگ +عکس

بازار جای پارک اتومبیل این روز‌ها از هر زمان دیگری داغ‌تر است به طوریکه قیمت ۶۷۵هزار دلاری یک جای پارک در یکی از مناطق گران‌قیمت هنگ‌کنگ، رکورد قیمت جای پارک را شکسته است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از بلومبرگ، یک کلکسیونر اتومبیل‌های قدیمی در هنگ‌کنگ، این قیمت‌ها را غیرقابل قبول می‌داند و می‌گوید امکان ندارد برای خرید یک جای پارک چنین هزینه‌ای متحمل شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این مبلغ می‌تونم ۵ اتومبیل بخرم.

در حال حاضر نرخ متوسط هرجای پارک در هنگ‌کنگ با افزایش شش برابری نسبت به سال ۲۰۰۶، به معادل ۳۱۸۶۰۰ دلار رسیده و به افزایش ۳.۴ برابری قیمت مسکن در همین بازه زمانی منجر شده که سبب شده خرید ملک در هنگ‌کنگ از هر کشور دیگری دشوارتر شود.

البته در انگلستان و نیویورک هم صاحبان اتومبیل با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می‌کنند. طبق اعلام نیویورک‌تایمز، بهای یک جای پارک در یکی از محله‌های گران‌قیمت منهتن، یک میلیون دلار اعلام شده است.

اما مقصر این مشکل بزرگی که در هنگ‌کنگ پیش آمده را باید سازندگان ساختمان‌های مسکونی دانست که در پی منفعت مالی خودشان، برای ساختمان‌ها، پارکینگ کافی تعبیه نمی‌کنند و در نتیجه تعداد جای پارک با تعداد واحد‌های مسکونی مطابقت ندارد.

تعداد جای پارک از سال ۲۰۰۶ تاکنون ۹.۵ در صد افزایش یافته در حالی که تعداد اتومبیل‌ها در همین بازه زمانی با افزایش ۴۹ درصدی روبه‌رو است.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003YNo

منبع: فردا

کلیدواژه: جای پارک هنگ کنگ عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی

 ستاره با اشاره به اینکه سال گذشته همه افراد فوت شده ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی بودند مرد بودند گفت: از این تعداد ۴۹ نفر به علت سقوط از بلندی، ۲۵ نفر براثر اصابت جسم سخت، ۱۳ نفر بر اثر برق گرفتگی، چهار نفر بر اثر خفگی، چهار نفر به علت غرق شدن و پنج نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تعداد مصدومان حوادث ناشی از کار نیز در استان هفت درصد افزایش یافت اظهار کرد: در این بازه زمانی یک هزار و ۵۰۱ نفر بر اثر مصدومیت حوادث ناشی از کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۸ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در اسفند ماه سال گذشته ۱۰ نفر به علت حادثه کاری فوت کردند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲ نفر افزایش یافت.

ستاره ادامه داد: در ماه مذکور ۱۱۱ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که پنج نفر از آن‌ها زن بودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • مجموعه ساعت های 6.5 میلیون دلاری سلطان برونئی (عکس)
  • افزایش جمعیت گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)