Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول هاشمی کندی سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با برگزاری اردو های تدارکاتی پیش از مسابقات آسیایی 2018 گفت: در حال حاضر در 2 بخش استقامت و نیمه استقامت ، اردو تدارکاتی در شهر تبریز در حال برگزاری است . پس از اتمام اردو شهر تبریز ، ادامه اردو از 3 تا 23 مرداد در گرگان پی گیری خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اتمام اردوهای تدارکاتی با یک استراحت کوتاه در تاریخ 25 مرداد به مسابقات آسیایی اعزام خواهیم شد.

6 سهمیه در مسابقات آسیایی جاکارتا

در مسابقات آسیایی جاکارتا ، در 2 بخش استقامت و نیمه استقامت که در جاده و پیست برگزار می شود، 6 سهمیه خواهیم داشت. از این 6 سهمیه باید اعضای تیم ملی را در ماده های استقامت جاده ، تایم تریل، مدیسون دو نفره ، امینیوم و چهار کیلومتر جاده تقسیم کنیم.

مصدومیت آرمین گودرزی

سرمربی دوچرخه سواری گفت : آرمین گودرزی جزو اسامی اصلی بازیکنان تیم ملی است اما به علت مصدومیت، در اردوی شهر تبریز شرکت نکرده است . او قرار است در اردوی بعدی در گرگان به تیم ملی ملحق شود. امیدواریم هر چه زودتر مصدومیت آرمین گودزی بهبود یابد زیرا یکی از بخت های کسب مدال است .

اعزام تیم ملی به اردو و مسابقات برون مرزی

او گفت: بازیکنان در ماده جاده در تاریخ 5 مرداد ، در مسابقه ای که در کشور هلند برگزار می شود شرکت خواهند کرد و پس از مسابقات به اردو منتقل می شوند. در ماده پیست ، 10 روز زودتر اعزام به مسابقات آسیایی به کشور مالزی برای تمرینات تخصصی در پیست چوبی اعزام می شوند.

کسب مدال در رشته مدیسون و تایم تریل جاده

هاشمی کندی با اشاره به موفقیت تیم ملی گفت: در بخش جاده آقایان آرمین گودزی و مهدی سهرابی از نفرات برتر و با تجربه هستند ، که امیدواریم بتوانند مدال کسب کنند . آقای صمد پورسیدی چندین سال رنکینگ اول آسیا را داشته است . در رشته دوچرخه سواری ورزشکاران با تجربه ای داریم که در کنار آنها جوانان با انگیزه ای همچون گنج خوانلو در ماده پیست رشته امینیوم رکاب خواهد زد. همچنین در رشته مدیسون و تایم تریل جاده امید زیادی برای کسب مدال خواهیم داشت.

هم ترازی سطح کشور های آسیایی در دوچرخه سواری

رقبای اصلی ایران در این دوره از مسابقات آسیایی؛ بازیکنانی از قزاقستان ، ژاپن ،کره جنوبی و ورزشکار بااستعدادی از امارات هستند. کشور هنگ کنگ هم نفرات بسیار خوبی را در در این دوره از مسابقات دوچرخه سواری دارد . سطح دوچرخه سواری کشور های آسیایی رو به نزدیکی است و رقابت بسیار سنگینی وجود دارد. در بخش پیست رقابت نسبت به سایر ماده ها سخت تراست و تعداد شرکت کنندگان بالایی دارد.

تلاش فدراسیون برای موفقیت دوچرخه سواری

وی گفت : مشکل خاصی از نظر اردو و تجهیزات نداریم . فدراسیون دوچرخه سواری تجهیزات مورد نظر را تهیه کرده است و تا اردوی بعدی در اختیار ورزشکاران قرار خواهد گرفت. اردو ها و مسابقات نسبتا خوبی را پشت سر گذاشته ایم و تا جای ممکن فدراسیون ما را اعزام کرده است .نمی توان گفت شرایط کاملا ایده آلی را پشت سر گذاشتیم که البته تمام تیم های ملی شرایط مشابه ما را دارند . فدراسیون دوچرخه سواری هیچ مشکلی ندارد و در همه ی زمینه ها تلاش خود را با تمام قوا کرده است.

بیشتر بخوانید:

اولین بانوی دوچرخه سوار ایران در رنکینگ آسیا


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری درباره آخرین وضعیت ملی پوشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد محشری، در رقابت‌های بوکس قهرمانی امید‌های آسیا در قزاقستان، صاحب گردن آویز برنز شد.

ورزشکار مراغه‌ای در وزن ۷۵ کیلوگرم رقابت را به بوکسور ازبکستان واگذار کرد و از صعود به فینال بازماند.

محشری در اولین تجربه حضور خود در مسابقات آسیایی در یک بازی نفس گیر بازی را به جواهر اومالاتیف ازبکستانی دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا و جهان واگذار کرده است.

تیم ملی امید بوکس ایران برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود که با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد.

مسابقات آسیایی قزاقستان، سومین دوره پیکار‌های رده سنی امید بود.

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند