Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از سایپانیوز؛ نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا در هفدهمین نمایشگاه بین المللی شیراز گفت: تنوع و تعدد محصولات جدید و رضایتمندی مشتریان از شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا عامل اصلی استقبال پرشور مردم استان فارس از حضور این خودروساز برتر کشور در نمایشگاه امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: برگزاری نمایشگاه های متعدد صنعت خودروسازی داخلی در سراسر کشور و معرفی محصولات به روز و جدید به مردم نقش به سزایی در افزایش حمایت مردم از این صنعت مهم خواهد داشت.
 
عضو كميسيون انرژي مجلس شورای اسلامی حمایت همه جانبه تمامي دستگاه های دولتی از صنعت خودروسازی داخلی را ضروری دانست و گفت: ده ها هزار نفر از مردم همین کشور تحت عناوین مختلفی در فرآیند تولید و عرضه محصول با خودروسازان داخلی همکاری می کنند و مهمترین نگرانی و دغدغه آنها ورشکستگی صنعت داخلی است و از این رو مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت، رشد و شکوفایی این صنعت عظیم تمام توان خود را به خدمت گرفته و تحرکات مختلف بازار را تحت بررسی قرار داده است.
 
اين نماينده مجلس در رابطه با معرفی محصول جدید گروه سایپا گفت: حضور متفاوت گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه امسال شهر شیراز و معرفی جدید ترین محصول این خودروساز تحت عنوان "رُهام" در میان استقبال علاقه مندان و بازدید کنندگان ، قابل قدرداني است.
 
وی تاكيد كرد: تولید و عرضه محصول  جدید و آپشنال گروه سایپا به بازار درآینده ای نزدیک و با توجه به طراحی خاص، زیبا و جذاب این خودرو به راحتی قادر خواهد بود سهم بیشتری از بازار را تصاحب كند.
 
کرم پور در رابطه با تجهیز ناوگان تاکسیرانی استان فارس به خودرو برلیانس گفت: ارائه خدمات مسافربری درون شهری با خودروهای پیشرفته حق مسلم مردم است و قطعا تاثیر به سزایی در کاهش تردد خودروهای تک سرنشین، آلودگی هوا و رضایت شهروندان خواهد داشت.
 
وی افزود: قطعا ایجاد حس غرور و شعف در میان مردم، موجب اعتماد به دستگاه های خدمت رسان و دلسوزان واقعی حقوق آنها خواهد بود.
 
عضو كميسيون انرژي  مجلس در پایان بر لزوم حمایت منتخبین مردم از صنعت خودروسازی در آغاز تحریم های جدید آمریکا اشاره کرد و گفت: رسالت نمایندگان مجلس حمایت از حقوق صنعتگران، تولیدکنندگان داخلی در شرايط حساس اقتصادی و سیاسی کشور بوده و اجازه نخواهیم داد این صنعت عظیم با اين اقدامات دشمنان آسیب پذیر شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست سایپا بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، عباس علی‌آبادی با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

وی درباره آخرین وضعیت واردات خودرو در سال جدید اظهار کرد: تا به امروز برای واردات ۱۳۰ هزار خودرو ثبت سفارش انجام شده است و این روند کماکان ادامه دارد و مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند و آن را با قیمت بالا از افرادی که به دنبال سوء استفاده هستند، خریداری نکنند.

علی‌آبادی افزود: حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی نیز در گمرکات کشور وجود دارد و به ترتیب به مردم واگذار می شود و سرعت تحویل خودروهای وارداتی به مردم به زودی افزایش می‌یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

وی تصریح کرد: ما به واردات خودرو افتخار نمی کنیم بله افتخار ما خودروهای ساخت داخل است که امیدواریم امسال خودروهای بسیار باکیفیت به مردم عرضه کنند و تحویل خوبی در صنعت خودروسازی در سال جدید رقم بزنیم.

اولین خودروهای وارداتی ایران‌خودرو تحویل مشتریان شد | «شاین مکس» در دو مدل بنزینی و هیبریدی

علی‌آبادی درباره عرضه و قیمت گذاری خودروهای داخلی گفت: تمام تلاش ما آن است که در بعد کیفی و کمی و در ابعاد قیمتی رکودی‌های مناسبی برای عرضه به مردم داشته باشیم اما باید توجه داشت که خودرو در کشورمان کالای سرمایه ای است هر چند که من معتقد هستم که مصرفی است اما با این وجود از نوسانات دیگر در بازار تاثیر می پذیرد.

وی اظهار کرد: مردم بدانند که در تولید و عرضه خودرو در بازار کسری وجود ندارد و اگر با حوصله برخورد کنند، نیاز آنها تامین می شود.

کد خبر 845098 برچسب‌ها واردات خودرو خبر مهم وزارت صنعت، تجارت و معدن علی آبادی خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • مشخصات ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G لو رفت
  • مشخصات ردمی 13 5G و پوکو M۷ پرو 5G لو رفت
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ محصول جدید سایپا در بازار چقدر ارزش دارد؟
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • معرفی خودروسازان متخلف به قوه قضاییه
  • خودروسازان متخلف را به قوه قضاییه معرفی می‌کنیم
  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات