Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه روسیه و وزیر خارجه آمریکا روز شنبه درباره تلاش‌های مشترک برای حل و فصل بحران سوریه گفت‌وگو کردند. ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ بین الملل اروپا آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری روز شنبه گزارش داده‌اند «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا و سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه درباره حل و فصل بحران سوریه رایزنی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آمریکا و روسیه، از طرف‌های مختلفی در جنگ سوریه حمایت کرده‌اند. روسیه حامی دولت سوریه است که از زمان آغاز ناآرامی‌ها در این کشور از مارس 2011، در حال مبارزه با گروه‌های تروریستی است. آمریکا و متحدانش در منطقه اصلی‌ترین حامیان معارضان مسلح و گروه‌های تروریستی در حال نبرد با دولت بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه هستند.

انتهای پیام/ 

R36444/P36447/S8,89,90,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سفیر کشورمان در این دیدار  گزارشی از آخرین وضعیت محل ماموریت خود روابط دو کشور ایران و روسبه ارایه کرد.

جلالی با اشاره به  گسترش روابط اقتصادی دو کشور، بر فراهم آمدن زیر ساخت های تعاملات تجاری از جمله موضوع ترانزیت  گمرک و مسایل پولی و بانکی تاکید کرد.

همچنین در این دیدار آخرین وضعیت موافقت نامه جامع دو کشور مورد برسی قرار گرفت.

 وزیر امور خارجه در این دیداد با توجه به رویکردهای مشترک دو کشور ایران و روسیه در بسیاری از مسایل بین المللی و منطقه ای، بر لزوم تلاش برای ارتقای بیش از پیش روابط دو کشور در حوزه های مختلف بویژه در زمین اقتصادی و تجاری در راستای توجه ویژه روسای جمهور دو کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است