Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:04:42 GMT

مهاجم آلمانی به مسافران اختلال روانی داشته است

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۰۱۳۰

مهاجم آلمانی به مسافران اختلال روانی داشته است

تهران - ایرنا - دادستان ایالت شلسویگ هلشتاین در شمال آلمان اعلام کرد، فردی که روز گذشته (جمعه) ١٠مسافر یک اتوبوس را در آلمان با چاقو مجروح کرده بود، اختلال روانی داشته است. وی برای او درخواست زندان موقت کرد.

به گزارش رادیو بین المللی فرانسه، پس از تحقیقات مشخص شده است که وی هیچگونه انگیزه تروریستی نداشته و از اختلال روانی رنج می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تحقیقات به خوبی نشان می دهد که ضارب سالهاست با بیماری 'ترس از تعقیب' دست و پنجه نرم می کند و برای درمان بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است.
این حادثه در شهر لوبک آلمان در شمال هامبورگ روی داد که یکی از شهرهای توریستی نزدیک به دریای شمال است.
در حالی که برخی رسانه ها روز گذشته اعلام کرده بودند که این فرد در کوله پشتی خود مواد منفجره حمل می کرده است، اما امروز این موضوع کاملا از سوی مقامات رسمی آلمان تکذیب شده است.
هفته نامه اشپیگل آلمان در این باره نوشت: 'در کوله پشتی ضارب مواد تشدید حریق وجود داشته و نه مواد منفجره'.
پدر فرد مهاجم در گفت و گو با رسانه های آلمان تاکید کرده است که پسرش دارای اختلالات روحی است و تصور می کرده که همسایگان در تعقیب او هستند و می خواهند او را با استفاده از مواد رادیو اکتیو بکشند.
پلیس شهر لوبک تا به حال هویت فرد مهاجم را فاش نکرده و فقط اعلام کرده است که وی شهروند آلمانی است اما در این کشور متولد نشده است.
به موجب قوانین آلمان، تا زمانی که حکم محکومیت برای یک متهم صادر نشده باشد، مسئولان قضائی و امنیتی اجازه ندارند هویت کامل او را برملا کنند.
اروپام**9041*شبس*1613*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آلمان حمله با چاقو اختلال رواني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟

راننده آلمانی رکورد منفی ناامید کننده دیگری در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک به نام خود ثبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در گرندپری چین نیکو هالکنبرگ دویست‌وهشتمین مسابقه خود در فرمول یک را آغاز کرد و دوباره برنده نشد. راننده آلمانی رکورد منفی آندره‌آ سزاریس را برای تعداد مسابقات برگزار شده در فرمول یک بدون حتی یک پیروزی تکرار کرد.

آیا فراری در جذب همیلتون اشتباه کرده است؟

این نخستین بار نیست که راننده هاس آمریکا یک دستاورد تاریخی غم‌انگیز به دست می‌آورد؛ چندین سال است که او یک رکورد منفی مشابه را برای مسابقات بدون سکو به دست آورده است.

نیکو هالکنبرگ کیست؟ یک بازنده بزرگ یا یک مسابقه‌دهنده با استعداد که به طرز فاجعه‌باری بدشانس بوده است؟ هالکنبرگ در اوایل دوران حرفه‌ای خود نتایج قابل توجهی از خود نشان داد و همه او را با سباستین فتل مقایسه می‌کردند. در سال 2005، نیکو عنوان قهرمانی فرمول BMW را به دست آورد.

سال بعد، هالکنبرگ به طور کاملا طبیعی در سلسله مراتب سری‌های نوجوانان حرکت کرد و نخستین حضور خود را در فرمول 3 آلمان انجام داد. نیکو اولین فصل خود را در تیم خانگی تریشک در جایگاه پنجم جدول رد‌ه‌بندی انفرادی به پایان رساند که به طور کلی بد نبود. با این حال، برای جوان آلمانی این به دور از مهمترین لحظه سال 2006 بود؛ در پاییز، هالکنبرگ وارد مسابقات قهرمانی جایزه بزرگ A-1 شد. می‌توان گفت که این اولین چالش جدی در حرفه نیکو بود، زیرا این بار او نه با همتایان خود، بلکه با رانندگان مسن‌تر و کارکشته‌تر رقابت می‌کرد. در تئوری، در گرندپری A-1، هالکنبرگ باید به سادگی در مبارزه با رانندگان تجربه کسب می کرد اما در عوض او با اطمینان عجیبی عنوان قهرمانی را برای تیم آلمانی به ارمغان آورد: شش پیروزی در 11 مسابقه اصلی.

هالکنبرگ هنوز در بازار فرمول یک، راننده مورد تقاضا است. با این حال، بیایید سعی کنیم به پرسش اصلی پاسخ دهیم که آیا هالکنبرگ یک بازنده است یا یک استعداد که به سادگی بدشانسی داشته است؟ با توجه به موارد فوق، احتمال گزینه دوم بیشتر است. موفقیت در سری نوجوانان، همراه با نتایج مناسب در تیم‌های سطح متوسط ​​فرمول یک، به توانایی‌های مسابقه‌ای چشمگیر راننده اشاره می‌کند. اگر او در یک زمان خود را در یک تیم واقعاً رقابتی می‌یافت، ما در اینجا درباره آنتی رکوردهای او بحث نمی‌کردیم. تا حدودی می‌توان هالکنبرگ را راننده‌ای نامید که به سادگی پتانسیل قابل توجه خود را به طور کامل درک نکرده است. نمونه‌های زیادی از این دست در تاریخ فرمول یک وجود دارد.

بحث دیگر در دفاع از نیکو، تقاضای او در بازار است. پس از تکمیل همکاری خود با رنو، هالکنبرگ به مدت سه سال پشت این شبیه‌ساز حرکت کرد و به عنوان راننده ذخیره برای استون مارتین مسابقه داد. در سال 2022، هاس از بازگشت هالکنبرگ به صفوف مسابقه‌‌ای خود ترسی نداشت و امسال آئودی به نیکو علاقه‌مند است. از میان همه گزینه‌های موجود، شرکت آلمانی که از منابع مالی هم محروم نیست، راننده‌ای 36 ساله که نه پیروزی‌های برجسته‌ای دارد و نه یک مولفه رسانه‌ای قدرتمند را ترجیح می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • تقابل شدید آلمان با آزادی بیان برای حمایت یکجانبه از اسرائیل
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور