Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:47:42 GMT

افزون بر 41 هزار مسافر در مدارس گیلان اسکان یافتند

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۰۲۳۲

افزون بر 41 هزار مسافر در مدارس گیلان اسکان یافتند

رشت - ایرنا - رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش گیلان گفت: از ابتدای اسکان تابستانی مسافران فرهنگی کشور در مدارس استان تاکنون، 41 هزار و 973 مسافر اسکان یافتند.

یوسف روحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت، 11 هزار و 659 خانواده و 125 هزار و 919 نفر روز در واحدهای آموزشی استان گیلان اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: تاکنون بیشترین مسافران فرهنگی برای اسکان در مدارس استان گیلان از استان های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان و آذربایجان غربی هستند.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: شهرستان های آستارا، ناحیه 2 رشت، بندرانزلی، لاهیجان و ناحیه یک رشت نیز در این مدت به ترتیب بیشترین پذیرش مسافران فرهنگی را داشته اند.
تابستان امسال، 207 واحد آموزشی با یک هزار و 695 کلاس، 9 مرکز رفاهی دارای 124 سوئیت با ظرفیت 504 تخت و سه اردوگاه فرهنگی و تربیتی در رضوانشهر، فومن و رودسر میزبان مسافران فرهنگی کشور است.
اسکان مسافران تابستانی کشور از بیست و پنجم خرداد در مدارس استان آغاز شده و تا بیست و دوم شهریور ادامه دارد.
تابستان سال گذشته، 61 هزار و 22 خانواده به تعداد 219 هزار و 677 نفر در مدارس استان گیلان اسکان یافتند.
7286/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش اسكان گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی استان گیلان گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون، بالغ بر ۱۰۰۰ هزار گردشگر خارجی به گیلان سفر کردند. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی اظهار داشت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون، بالغ بر 1000 گردشگر خارجی از کشورهای مختلف وارد استان گیلان شدند و شهرهای آستارا، رشت، لاهیجان، فومن و بندرانزلی به ترتیب بیشتر مورد استقبال این گردشگران قرار گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گیلان با اشاره به افزایش 30 درصدی گردشگران خارجی نسبت به تاریخ مشابه سال گذشته افزود: این گردشگران در طول اقامت خود در استان، در اقامتگاه‌های رسمی زیر نظر این اداره‌کل اقامت داشتند.

وی گفت: خوشبختانه سطح اشغال تخت‌های واحدهای اقامتی در طول سفرهای نوروزی به بیش از 100 درصد رسید و این امر نشان دهنده استقبال مسافران داخلی و خارجی از استان است.

جهانی بیان کرد: آنچه مشخص است استان گیلان از حدود دو سال گذشته به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری بوده و این امر نشاندهنده تقویت زیرساخت‌های گردشگری استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان گفت: افزایش موزه‌های تخصصی، مرمت و بازدید از بناهای تاریخی، برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال و... در افزایش این بازدیدها تاثیر بسزایی داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان سبب ارتقای روابط دو طرف در حوزه انرژی می‌شود
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • ◄ سفر با هواپیما تعطیل می شود