Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج-ايرنا- رئيس روابط عمومي شرکت آبفاي استان البرزاعلام کرد که انشعاب کارواش ها و گلخانه هاي سطح استان و کلانشهر کرج که از آب شرب استفاده مي کنند، قطع مي شود.

عليرضا لرستاني روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهارداشت: در پي تداوم هواي گرم ، استمرار قطع برق و افزايش مصرف آب، پيمايش و نظارت بر کارواش ها وگلخانه ها در دستور کارقرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: برهمين اساس گروه هاي مروج مصرف بهينه آب و کارکنان آبفاي البرز با مراجعه به کارواش ها وگلخانه هاي استان در صورت مشاهده استفاده از آب شرب براي شستشوي خودروها و آبياري گلخانه ها ، انشعاب ها را قطع مي کنند.
لرستاني بيان داشت: همچنين گروه هاي مروج وکارکنان آبفاي استان البرز با مراجعه به فضاهاي سبزشهرداري درصورت غيرمجاز بودن واتصال به شبکه توزيع آب شهري و نيز رعايت نکردن زمان درست آبياري (صبح زود ياهنگام غروب)وشکستگي يا آبياري به صورت غرقابي و رها شدن آب به داخل خيابان و...اقدام به قطع وجمع آوري انشعاب فضاي سبز خواهند کرد.
رئيس روابط عموي شرکت آبفاي البرز اظهارداشت: به همين منظور،طي هفته گذشته تعداد 54 فقره انشعاب هاي غيرمجاز دراقطار مختلف از 32 تا 80 ميلي متر مربوط به کارواش ها ، گلخانه ها وفضاهاي ي سبز شهري درمناطق مرکزي کرج، رجايي شهر، مهر شهر و شهرستان فرديس شناسايي وقطع شد.
7410/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مهندس محمد کریمی گفت در جهت ایجاد تعادل فشار آب در شبکه توزیع آبرسانی در غرب و شرق شهرکرد عملیات اجرایی زون بندی با اجرای رینگ های اصلی شروع شد.

وی هدف از اجرای طرح زون بندی شبکه آب آشامیدنی را توزیع عادلانه آب در تمامی مناطق شهر عنوان کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری برای تامین آب آشامیدنی مردم با تمام توان به تلاش‌های جهادی و شبانه روزی خود ادامه خواهد داد.

کریمی یادآور شد: از جمله دلایل دیگر لزوم زون بندی توپوگرافی شهر شهرکرد است که اختلاف ارتفاع در نقاطی به ۱۵۰ متر هم می‌رسد.

وی گفت: شبکه آب آشامیدنی شهر شهرکرد از طریق مخازن ذخیره دوازده گانه که گنجایش ۶۰ هزار متر مکعب آب را دارند تغذیه می گردد.

کریمی با اشاره به انجام عملیات آبرسانی برای کوی شهرداری و سرچشمه‌ها در غرب شهرکرد و همچنین معلم و بروم پهنه در شرق شهر اظهار کرد: به علت توسعه شهر در قسمت‌های جدید و نیاز آب بیشتر، شبکه آبرسانی شهرکرد و لوله‌ها کار شده برای آینده نگری نیاز به تقویت دارند که این کار در راستای توزیع عادلانه آب آشامیدنی انجام می شود.

وی تصریح کرد: پس از احساس نیاز به انجام زوم‌بندی شبکه آبرسانی در بخش‌های مختلف شهرکرد برای انجام مطالعات تخصصی این کار به مشاور واگذار شد که با تکمیل مطالعات و تصویب در شورای فنی، پیمانکار تعیین شد و قرارداد منعقد گردید و مصالح و اتصالات مورد نیاز نیز تهیه شد و پس از انجام هماهنگی های لازم با نظارت مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد عملیات اجرایی این پروژه آغاز گردید.

مدیرعامل شرکت آبفا ضمن تشکر از اعضای کمسیون حفاری اظهار امیدواری نمود با همکاری شهرداری و پلیس راهور هر چه سریعتر این مهم انجام شود
وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که حفاری ترانشه، لوله‌گذاری و بازسازی معابر زمان‌بر می‌باشد از صبر و شکیبایی شهروندان محترم و همیشه همراه سپاسگزاریم.

مهندس کریمی گفت: هم اکنون شرکت آب و فاضلاب به ۸۷ هزار مشترک در شهر شهرکرد آبرسانی می نماید.
46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898522

دیگر خبرها

  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب
  • بخش آب‌پخش نیاز مبرم به نصب ایستگاه پیش تصفیه آب دارد
  • آب آشامیدنی کنارک پایدار شد
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد