Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@01:27:34 GMT

۳ فیلم از عملیات «منحصر به فرد» ارتش یمن در استان مأرب

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۰۴۶۴

۳ فیلم از عملیات «منحصر به فرد» ارتش یمن در استان مأرب

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای یمنی اخیرا عملیات نظامی گسترده‌ای را در استان مارب واقع در شمال شرقی استان صنعاء انجام دادند و فیلم آن را  منتشر کردند.

این عملیات نظامی، روز سه شنبه هفته گذشته با تسلط نیروهای یمنی بر ارتفاعات «المطار» و رشته کوه‌های «الزغن» در شهرستان صرواح به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه المسیره امروز شنبه سه فیلم از عملیات نیروهای یمنی را در حین بازپس گیری ارتفاعات المطار و رشته کوه‌های الزغن منتشر کره است.

المسیره گزارش داد که این سه فیلم، عملیات «منحصر به فرد» نیروهای یمنی را در بازپس گیری ارتفاعات المطار و پایگاه‌های منطقه الزغن و شرق هیلان نشان می‌دهد.

نیروهای یمنی اواسط هفته گذشته همچنین موفق شدند عناصر داعش و القاعده را از رشته کوه‌های راهبردی «نوفان» در حومه شهر «رداع» استان البیضاء اخراج کنند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قدردان نیروهای مسلح عزتمند ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش که در ستاد لشکر ۶۴ ارومیه برگزار شد، افزود: ارتش ایران، نیرویی الهی است و تنها ارتشی است که از مقابل قرآن کریم، رژه می‌رود.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای انحلال ارتش در ابتدای انقلاب اظهار کرد: با دوراندیشی امام خمینی (ره)، ارتش در جمهوری اسلامی ایران تقویت شد و همین امر زمینه ارتقای روزافزون امنیت کشور را فراهم کرد.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی ادامه داد: این عملیات افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی بود و توانستیم انتقام شهدای مقاومت را از دژخیمان صهیونیستی بگیریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: این عملیات نشان داد که ایران اسلامی با عزت در مقابل زیاده خواهی دشمنام می ایستد و ضربه سخت به هیمنه پوشالی آنان و رژیم کودک کش صهیونیستی می زند.

دیگر خبرها

  • تثبیت امنیت ملی یکی از دستاوردهای بزرگ عملیات «وعده صادق» است
  • نیروهای ارتش از خالص‌ترین افراد انقلاب هستند
  • تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد
  • ۵ پیام مهم عملیات وعده صادق از زبان یک فرمانده ارتش
  • مردم قدردان نیروهای مسلح عزتمند ایران اسلامی هستند
  • عملیات« وعده صادق» بازدارندگی بسیار قوی در منطقه بود
  • قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همه اثبات شد
  • قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همگان اثبات شد
  • امروز ارتش به نقطه اوج رسیده است
  • عملیات وعده صادق از مناسبت‌های به‌یادماندنی شده است