Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@17:08:22 GMT

ایگور کولاکوویچ: معروف باید MRI بگیرد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۰۶۵۴

ایگور کولاکوویچ: معروف باید MRI بگیرد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه یکی از ملی پوشان مصدوم هفت روز غایب خواهد بود، گفت: حساس شدن روی کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی تیم ملی را تحت فشار قرار می‌دهد.

خبرگزاری مهر: ایگور کولاکوویچ بعد از اتمام تمرین امروز تیم ملی والیبال در جمع خبرنگاران گفت: ۲۱ روز به بازیکنان استراحت دادیم. این سومین روزی است که تمرینات خود را شروع کرده ایم و نمی‌توانم چیز خاصی بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارمان را نه از نقطه صفر بلکه کمی جلوتر از آن شروع کرده ایم. از نظر فیزیکی کار را جلو می‌بریم و به جایی که می‌خواهیم می‌رسیم.

وی در خصوص مصدومیت سعید معروف در تمرین امروز و آسیب دیدگی اصغر مجرد دیگر ملی پوش ایران در تمرین گذشته، تاکید کرد: در خصوص آقای مجرد باید بگویم به خاطر حرکتی که به دستش داد مصدوم شد و هفت روز غایب است. معروف هم امروز همین اتفاق برایش افتاد و او را برای گرفتن عکس MRI فرستادیم تا تکلیفش مشخص شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره اضافه شدن دیرهنگام بازیکنان جوان به تیم و اینکه آیا از این بابت نگران نیست؟ گفت: نگرانی شما از چه نظر است؟

خبرنگار در پاسخ گفت که منظورش نگرانی از بابت هماهنگی است. کولاکوویچ ادامه داد: از آنجایی که مسابقات قهرمانی جوانان آسیا حکم انتخابی برای مسابقات قهرمانی جهان را دارد، ما این اجازه را دادیم سه بازیکن به تیم جوانان بروند. بعد از ۱۰ روز غیبت در اردوی تیم ملی والیبال، می‌توانند خودشان را با تیم هماهنگ کنند.

وی درباره اینکه مسئولان ورزش از تیم ملی والیبال برای بازی‌های آسیایی انتظار مدال طلا دارند، گفت:، چون در دوره قبلی بازی‌ها ایران به مدال طلا رسید، این یک فشار سنگینی به ما آورده است. ما این فشار را تحمل می‌کنیم و تلاش می‌کنیم به این هدف برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال افزود: این فشار سنگین برای کسب مدال طلا خوب نیست. باید توجه داشته باشیم که رقبای ما از جمله ژاپن، چین و کره دارند کار می‌کنند و می‌جنگند و بیش از حد حساس شدن روی این موضوع و بالابردن فشار روی بازیکنان جالب نیست.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003YOU

منبع: فردا

کلیدواژه: ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.

قرعه‌کشی این مسابقات روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار شد و ۱۶ تیم شرکت کننده حریفان خود را شناختند.

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد و تمام ۱۶ تیم ملی شرکت کننده به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد. برندگان اولین بازی مرحله حذفی راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهند شد، در حالی که بازنده‌ها برای تعیین جایگاه‌های نهایی از رده‌بندی نهم تا شانزدهم در پلی‌آف بازی خواهند کرد.

گروه بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان به قرار زیر است:

گروه A: بلغارستان، مکزیک، چین‌تایپه، اسپانیا
‌گروه B: ایران، مصر، تونس و لیبی
‌گروه C: ایتالیا، آرژانتین، پورتوریکو، کوبا
‌گروه D: بلژیک، برزیل، شیلی، ازبکستان

تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران با سرمربیگری آرش صادقیانی هفتمین اردوی آماده‌سازی خود را با حضور ۲۳ بازیکن از روز گذشته (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) در سالن باشگاه پیکان آغاز کرده است و حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران هستند که آرش صادقیانی را در اردوهای آماده سازی همراهی می‌کنند.

کد خبر 6094931

دیگر خبرها

  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • خودروهای هر کشور به چه چیزی معروف هستند؟ (+عکس)
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • عکس/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • احتمالی: ترکیب اصلی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۶/زنگزور بایگانی شد؟
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)