Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مهمترین ویژگی ‌های یک شهر زیبا، وضعیت آسفالت خیابان ها و معبر شهری آن است که باعث حذاب شدن آن شهر می شود و تاثیر زیادی را بر منظره شهری از نگاه هر رهگذر دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس یکی از مهمترین ویژگی ‌های یک شهر زیبا، وضعیت آسفالت خیابان ها  و معابر شهری آن است که باعث حذاب شدن آن شهر می شود و تاثیر زیادی را بر منظره شهری از نگاه هر رهگذر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کنده کاری ها باعث می شود که تردد برای خودروهای سنگین و نیمه سنگین سخت شود حتی عدم استاندارد بودن قیر و آسفالت  یکی دیگر از دلایل خرابی های یک خیابان است که صدمه آن نیز برای شهروندان و گردشگران خواهد بود.

در پی کنده کاری هایی که در بلوار شهید قرنی و تقاطع ورودی شهرک جهاد یاسوج توسط دستگاه های خدمات رسان انجام شده  بعد از مدت ها رها شده است و هنوز مرمت نشده و به همان صورت باقی مانده است.

اگرچه تعمیر و تعویض خطوط لوله آب آشامیدنی،خطوط تلفن، گازرسانی به منازل مسکونی و توسعه فاضلاب شهری از خدمات عمومی برای رفاه شهروندان است اما گاهی اوقات کنده کاری های ناشی از این خدمات تا ماه ها به معضلی برای مردم تبدیل می شود. 

وجود این کنده کاری ها که عمر برخی از آنها به سالها هم می رسد علاوه بر شهروندان یاسوجی کام گردشگران را که با این چاله چوله ها آشنایی ندارند تلخ کرده است.

  انتهای پیام/ب

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواحی منفصل شهری؛ منفصل از خدمات شهری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،عدم وجود زیرساخت هایی، چون آب، برق، گاز، تلفن، مراکز اموزشی و درمانی سبب شده نواحی منفصل شهری از داشتن حداقل امکانات زندگی محروم بماند و به رغم اینکه پسوند شهری را به دوش می‌کشد، اما از نظر خدمات شهری با روستا‌ها برابری می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • جزئیات تغییرات طرح ترافیک جدید در پایتخت/ طرح «زوج و فرد» حذف می شود؟
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت؟
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • حذف زوج و فرد در طرح جدید ترافیک پایتخت
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • نواحی منفصل شهری؛ منفصل از خدمات شهری
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت