Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دکتر ولایتی رئیس هیئت امناء و موسس دانشگاه آزاد اسلامی، در پیامی درگذشت حضرت آیت الله حاج آقا مرتضی تهرانی را تسلیت گفت

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان،دکتر ولایتی رئیس هیئت امناء و موسس دانشگاه آزاد اسلامی، در پیامی درگذشت حضرت آیت الله حاج آقا مرتضی تهرانی را تسلیت گفت.
متن پیام دکتر ولایتی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و اناالیه راجعون
خبر درگذشت فقیه فقید حضرت آیت الله حاج آقا مرتضی تهرانی استاد و معلم برجسته اخلاق و عالم گرانقدر موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این عالم ربانی عمر با برکت خویش را در راه اعتلای نام بلند اسلام، آموزه‌های دینی و اسلامی، مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی سپری نمود و شاگردان و علاقه‌مندان فراوانی را از فیض وجودی و نورانیت خود بهره‌مند نمود.
اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیت معظم، شاگردان، علاقه‌مندان و ارادتمندان تسلیت عرض نموده، صبر و اجر آرزومندم و برای آن عالم ربانی رحمت واسعه الهی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
علی اکبر ولایتی

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشگاه آزاد حاج آقا مرتضی تهرانی پیام تسلیت امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی، در پیامی شهادت محمد ذخیره مدافع امنیت وطن، را تسلیت گفت.
در بخشی از این پیام آمده است: حفظ امنیت، عزت و اقتدار و تمامیت ارضی ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاورمردان بی ادعایست که با شهادت خود و تقدیم خون پاکشان شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا می‌بخشند.
اینجانب شهادت مدافع امنیت شهید والامقام ستواندوم محمد ذخیره که در درگیری با اشرار مسلح در انتظامی شهرستان خاش، شهد شهادت را نوشید را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی)، خانواده معظم و معزز آن شهید، و خانواده بزرگ انتظامی کشور تبریک و تسلیت عرض نموده و به یقین می‌دانم که راه نورانی شهدا روز به روز پررهروتر و شعله عشق و ارادت به آنان فروزان‌تر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • پیام معاون رئیس‌جمهور برای درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم