Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@22:07:20 GMT

قفل ترافیک در بزرگراه شهید خرازی

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۱۰۹۵

قفل ترافیک در بزرگراه شهید خرازی

حجم بالای تردد خودروها در بزرگراه شهیدخرازی باعث قفل ترافیک در این بزرگراه به ویژه حوالی رمپ‌های خروجی آن شده است، در این بزرگراه حتی موتورسیکلت‌سواران نیز دچار ترافیک شده و به سختی مسیر خود را ادامه می‌دهند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌شنبه ساعت 21- مسیر خیابان جی تا خیابان همدانیان نیز یکی از محورهای پر تردد شهر در این دقایق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در شمال پل فردوسی تا تقاطع پاسداران کمال اسماعیل نیز حجم زیادی از خودروها درگیر ترافیک شده‌ است.

در خیابان کاوه روبه روی پایانه مسافربری به دلیل پارک دوبل تردد خودروها به سختی انجام می‌شود، روبه روی پایانه مسافربری زاینده‌رود نیز مشابه چنین وضعیتی را دارد.

ترافیک در خیابان‌های آمادگاه و شمس‌آبادی بسیار سنگین است، در بلوار دانشگاه حدفاصل توحید تا میدان آزادی تردد خودروها به آرامی صورت می‌گیرد.

مسیر شرق به غرب بلوار آیینه خانه حدفاصل خواجو به سمت سی و سه پل ترافیک قابل توجهی دارد، ورود به خیابان بزرگمهر از سمت میدان احمدآباد به سختی انجام می‌شود.

شمال به جنوب خیابان حکیم نظامی رفت و آمد روان است، اما ترافیک در خیابان‌های باغ گلدسته، آمادگاه، طالقانی و شمس‌آبادی همچون روزهای گذشته سنگین مشاهده می‌شود.

حجم بالای تردد خودروها در بزرگراه شهیدخرازی باعث قفل ترافیک در این بزرگراه به ویژه حوالی رمپ‌های خروجی آن شده است، در این بزرگراه حتی موتورسیکلت‌سواران نیز دچار ترافیک شده و به سختی مسیر خود را ادامه می‌دهند.

با توجه به اتمام عملیات عمرانی اصلاح شبکه شرکت آب و فاضلاب استان در خیابان لاهور، ترافیک در این خیابان کاهش چشمگیری دارد.

مسیر حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا و در ادامه در خیابان ابن‌سینا تا چهارراه تختی ترافیک سرسام‌آوری دارد، از این رو توصیه می‌شود شهروندان این مسیرها را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب نکنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهید خرازی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم

با توجه به لوله گذاری دفع آب‌های سطحی محور دروازه قرآن در تابستان سال ۴۰۲، حوضچه آرامش کنترل سیلاب دروازه قرآن آرام و تحت کنترل است.

در ادامه توضیحات شهروند خبرنگار ما را بصورت فیلم تماشا می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران