Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بیمه تکمیلی سختی کار گرانی لوازم یدکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت برخی از شرکت‌های لوازم خانگی افزایش یافت/ دردسر فروشگاه‌های بزرگ برای مغازه‌داران خرد

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به مشکلات واحدهای صنفی خرد در بازار شب عید به دلیل فعالیت فروشگاه‌های بزرگ قسطی، از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد.

اکبر پازوکی در گفت‌وگو با ایسنا، از رکود در بازار لوازم خانگی در آستانه شب عید خبر داد و گفت: در شرایطی که مغازه داران تا حدود ساعت ۱۰ شب اجازه فعالیت دارند، فروشگاه‌های بزرگ فروش قسطی با تبلیغات شبانه روزی می‌توانند تا ساعت دو نیمه شب فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه شب عید کارخانه‌ها کالای خود را نقدی می‌فروشند، بنابراین واحدهای صنفی خرد نمی‌توانند فروش قسطی داشته باشند، تصریح کرد: با این حال مردم توان خرید ندارند و ترجیح می‌دهند کالای قسطی بخرند. بنابراین بیشتر به فروشگاه‌های بزرگ فروش قسطی مراجعه می‌کنند. البته بیشتر کارخانه‌هایی که در سطح عرصه تقاضای زیادی نداشتند، کالاهای خود را در این فروشگاه‌های بزرگ به فروش می‌رسانند. اما برندهای معروف عموماً در این فروشگاه‌های بزرگ کالا ندارند و اگر هم دارند در مواردی به صورت اجبار است.

پازوکی همچنین از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: تاکنون برخوردی با این واحدها نشده و به نظر هم می‌رسد که افزایش قیمت بدون مجوز بوده است؛ چرا که اگر سازمان حمایت مجوز افزایش قیمت صادر کند باید لیست سه ستونه در سامانه ۱۲۴ قرار گیرد که در حال حاضر چنین لیستی در سامانه نیست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سامانه ثبت‌نام و انصراف از قرارداد بیمه تکمیل درمان بازنشستگان غیر فعال شد
  • توقیف یک میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت برخی لوازم خانگی؛ دردسر فروشگاه‌های بزرگ برای مغازه‌داران خرد
  • قیمت برخی از شرکت‌های لوازم خانگی افزایش یافت/ دردسر فروشگاه‌های بزرگ برای مغازه‌داران خرد
  • ایجاد ۱۵ مکان برای عرضه میوه شب عید در اصفهان/ توزیع گسترده اقلام مصرفی در بازارهای کوثر
  • محتکر لوازم یدکی خودرو نقره داغ شد.
  • جریمه نقدی مجازات گرانفروشی لوازم یدکی در خوی
  • از محکومیت احتکارکننده لوازم یدکی خودرو تا صدای زنگ قاچاق در بار لوازم صوتی در فارس
  • موسوی: هزینه های بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی باید قبل از عید پرداخت شود
  • روش تشخیص لوازم یدکی اصل از تقلبی