Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی عسکری در این خصوص گفت: شهروندان در هنگام استفاده از وسایل برقی مانند سشوار، اتو، فر برقی و ... در صورت قطع شدن برق، دو شاخه برق را از پریز جدا کنند، در غیر این صورت با رها کردن وسیله برقی پس از وصل مجدد برق، آتش‌سوزی رخ خواهد داد.

 وی همچنین تاکید کرد: شهروندان در هنگام قطع برق از تعویض لامپ‌ها و دستکاری وسایل برقی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از  شهروندان خواست قبل از خروج از منزل دوشاخه وسایل برقی را از پریز برق جدا کنند.

وی گفت: شهروندان توجه داشته باشند در صورت تمایل به استفاده از آسانسور به جدول زمان‌بندی قطع برق که از طریق اداره برق اعلام شده است توجه کنند تا از محبوس شدن در آسانسور در اثر قطع شدن برق جلوگیری شود.

عسکری با اشاره به افزایش قابل توجه آمار محبوس شدن در آسانسور در اثر قطعی برق افزود: شهروندان در هنگام استفاده از آسانسور تلفن همراه با خود داشته باشند و از استفاده اطفال به تنهایی از آسانسور خودداری شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: اگر در هنگام استفاده از آسانسور، قطعی برق اتفاق افتاد با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس حاصل کرده و آدرس دقیق را به سامانه اعلام کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برق تلفن همراه جدول شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: این مشوق ها، از جمله کسری خدمت یکماهه، مرخصی تشویقی و انتخاب محل خدمت، به چهارگروه از مشمولان تعلق می‌گیرد.

{$sepehr_media_11075355_600_350 }

دیگر خبرها

  • قابل توجه پان‌ترک‌ها که منکر حضور وهابی‌ها در باکو هستند!
  • ببینید | قابل توجه زاکانی و دوستان؛ وضعیت خطرناک پله برقی متروی میدان ولیعصر تهران!
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی
  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران