Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@23:38:44 GMT

استقلال بدون قائدی به مصاف پیکان می‌رود

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۱۲۳۷

استقلال بدون قائدی به مصاف پیکان می‌رود

تیم فوتبال استقلال در حالی برای دیدار با پیکان آماده می‌شود که برای این بازی بازیکن جوان و ملی پوشش را در اختیار نخواهد داشت.

خبرگزاری مهر: وینفرد شفر روز‌های پر تلاطمی را با آبی پوشان سپری می‌کند. سرمربی استقلال در حالی که کمتر از یک هفته به اولین بازی این تیم در لیگ برتر باقی مانده هنوز تیمش را کامل نبسته و نمی‌تواند با دستی پر به مصاف اولین حرف خود در لیگ برتر برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی‌ها بلافاصله بعد از بازگشت از اردوی ترکیه مهدی قائدی را هم از دست خواهند داد و شفر از این بازیکن جوان هم قادر به استفاده نیست. چرا که قائدی باید بلافاصله بعد از بازگشت به تهران خود را به اردوی تیم امید معرفی کرده و همراه این تیم باشد.

البته پیکانی‌ها هم در مقابل چهار بازیکن شان را به همین دلیل مقابل استقلال در اختیار نخواهند داشت. میر روستایی، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی امینی و محمد خدابنده‌لو چهار ملی پوش امید پیکان هستند که در مقابل استقلال به میدان نخواهند رفت.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003YOz

منبع: فردا

کلیدواژه: استقلال قائدی اردوی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند

در یک مورد عجیب، شاگردان ساکت الهامی، قهرمان و تیم‌های سقوط کننده لیگ را مشخص می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شاگردان الهامی در شرایطی این هفته به مصاف پرسپولیس خواهند رفت که باید ۱۵ روز دیگر در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف دیگر مدعی قهرمانی یعنی استقلال بروند و بدین ترتیب ببرهای مازندران نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ بیست و سوم دارد.

از طرفی نساجی در هفته بیست و هفتم و همچنین هفته پایانی به ترتیب باید به مصاف دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان برود. این دو تیم نیز به همراه نساجی در انتهای جدول قرار دارند و در تلاش هستند تا در لیگ برتر باقی بمانند. بدین ترتیب آنها در ۵ بازی پایانی خود در مسابقات لیگ دو دیدار ۶ امتیازی با حریفان مستقیم خود دارند تا الهامی و شاگردانش علاوه بر تاثیرگذاری بر روی معرفی تیم قهرمان لیگ روی تیم‌های سقوط کننده نیز اثر گذار باشد. 

 

 

دیگر خبرها

  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود