Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رحمانیان، مدیر مسوول روزنامه شرق تصریح کرد: «ما در روزنامه به رسالت خود عمل کردیم و طبق قانون گوشه‌ای از اسنادی را که به‌دستمان رسیده است، منتشر کردیم. آفتاب‌‌نیوز : مهدی رحمانیان که امروز با برنامه عصرگاهی رادیو تهران گفت‌و‌گو می‌کرد، گفت: «در راستای صیانت از حقوق مردم، گوشه‌ای از تخلفات موسسه ثامن‌الحجج را در آستانه برگزاری دادگاه متهم اصلی رسانه‌ای کردیم و انتظار واکنش متهمان را هم داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او افزود: «پرونده موسسه ثامن‌الحجج، پرونده کلانی است که افراد بسیاری از شخصیت‌های مطرح کشور، چهره‌های شناخته شده و به اصطلاح سلبریتی و برخی سیاسیون پای‌شان به اصطلاح وسط معرکه است و در رابطه با اتهامات‌شان باید پاسخگو باشند.»
مدیر مسوول روزنامه شرق خاطرنشان کرد: «هدف ما روشنگری است، وظیفه مطبوعات نور افکندن به همین تاریکی‌هاست، حال که مسوولان محترم ندای شفافیت سرداده‌اند، بهترین زمان است تا به مطبوعات اجازه داده شود تا به رسالت‌شان جامه عمل بپوشانند.»
رحمانیان در مورد شکایت برخی مجریان صدا و سیما و سلبریتی‌ها هم گفت: «همان‌طور که اشاره کردم، دست ما پُر است، اسناد و مدارک هم داریم و خوب است این افراد در مورد روابط خود و دریافتی‌هایشان توضیح دهند، اگر هم روابط آنها با این موسسه به واسطه تلویزیون و با اطلاع مدیران این رسانه بوده است، باید شفاف‌سازی کنند و به افکار عمومی پاسخ دهند، هدف ما هم همین است، یعنی پاسخ به افکار عمومی جامعه و شفاف سازی.»
مدیر مسوول شرق در ادامه تصریح کرد: «به مردم قول می‌دهیم که اسناد را با رعایت قانون و ترتیبات کامل حقوقی با ذکرجزئیات منتشر کنیم و در این راه هیچ نیت سوء و منفعت جناحی را دنبال نمی‌کنیم. آدم‌هایی که دریافتی‌های وحشتناک از سپرده‌های مردم داشته‌اند باید پاسخگو باشند و با مظلوم‌نمایی و حاشا کاری از پیش نمی‌رود.» کد خبر: ۵۳۵۵۲۹ تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مهدی رحمانیان روزنامه شرق مهران مدیری ثامن الحجج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)

شادروان سلامی با اجرای برنامه‌های تلویزیونی پرطرفداری، چون مسابقه هفته و پرواز ۵۷ از چهره‌های شناخته شده سیما در سال‌های ابتدایی دهه ۱۳۷۰ محسوب می‌شود.

به گزارش اطلاعات آنلاین، روزنامه اطلاعات ۳ اردیبهشت ۱۳۷۳ خبر درگذشت و یک روز بعد خبر خاکسپاری این مجری را منتشر کرد. خبر را بخوانید و عکس کمال‌الحق سلامی و عکسی از ارژنگ امیرفضلی و سعید آقاخانی در برنامه پرواز ۵۷ را تماشا کنید.

 

منبع: اطلاعات آنلاین

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • خبرهایی از مهران مدیری، پریناز ایزدیار و لغو ۵ کنسرت
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • مهران مدیری در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه می‌خورد؟
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!