Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه ابتکار عصر شنبه در حاشیه اختتامیه جشنواره لباس اقوام در کرج با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جشنواره لباس اقوام با همکاری استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره از روز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و درزمینهٔ های مختلفی فعالیت کرد.

وی اضافه کرد: توجه به هویت ایرانی و لباس اقدام که برگرفته از فرهنگ ایرانی است از اهمیت بالایی برخوردار است، در طراحی لباس ایرانی به‌وضوح می‌توان عفاف و آراستگی را دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر اینکه برگزاری جشنواره‌های لباس اقوام به تولید فرصت‌های شغلی کمک شایانی می‌کند، گفت: از همه متولیان و دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره قدردانی می‌کنم.

ارائه خدمات روان‌پزشکی به دختران شین‌آبادی/انجام ۳۴۰ عمل جراحی

ابتکار در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر در خصوص وضعیت دختران شین‌آبادی که امروز با آن‌ها دیدار داشته، گفت: بله امروز با دختران شین‌آبادی دیدار کردم و گزارشی در خصوص آخرین وضعیتشان دریافت کرده‌ام.

وی با اشاره به اقدامات وزارت بهداشت در خصوص درمان دختران شین‌آبادی، گفت: بیش از ۳۴۰ عمل جراحی بر دختران شین‌آبادی انجام‌شده است.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به برگزاری نشستی مفصل با دختران شین‌آبادی، گفت: صحبت‌های دختران، خانواده‌ها و وکیلان آن‌ها را شنیده‌ام، مقرر است خدمات روان‌پزشکی به این دختران ارائه شود.

ابتکار بابیان اینکه مشاور امور بانوان وزارت بهداشت اعلام کرده است که حتماً به این دختران خدمات ارائه می‌شود، گفت: وزیر آموزش‌وپرورش نیز دستوری مبنی بر ارائه کمک‌های درسی به دختران شین‌آبادی صادر کرده است.

وی اضافه کرد: فردا در جلسه هیئت دولت گزارش وضعیت دختران شین‌آبادی را ارائه می‌کنم و امیدوارم که دولت در این زمینه تلاش خود را انجام دهد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در بخش دیگری با اشاره به لایحه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت، گفت: این لایحه مدتی است که در قوه قضاییه به سر می‌برد.

ابتکار در خصوص آخرین وضعیت لایحه مقابله با خشونت علیه زنان، گفت: هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام‌شده است، نشست‌های تخصصی متعددی با مقامات قوه قضائیه برگزار و منتظر تائید نهایی رئیس قوه قضائیه هستیم.

وی در بخش دیگری به ارسال نامه‌ای از سوی سردار نقدی با موضع معضلات فرهنگی به معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: نامه سردار نقدی را مطالعه کردم، همه باید تلاش کنیم تا آینده بهتری برای کشور رقم بخورد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه الگوی همه ما اسلامی و ایرانی است، گفت: در نظر داریم از خرد جمعی برای پیشرفت کشور استفاده کنیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ابتکار دختران شین آبادی خشونت علیه زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان

محمدمهدی مجذوبی گفت: توسعه متوازن و متناسب با ظرفیت شهرستان‌ها در راستای افزایش دسترسی به خدمات درمانی از اولویت‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی همدان است.

او گفت: حضور پزشکان بومی در همدان و جذب نیرو‌های جدید متخصص و فوق‌تخصص بخش زیادی از کمبود‌ها را رفع کرده و هم اینک همه مراکز درمانی استان همدان دارای متخصص رادیولوژی خانم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افزایش بی‌سابقه نیروی متخصص در شهرستان بهار خبر داد و گفت: ۲۸ متخصص در رشته‌های ارتوپدی، قلب و عروق، زنان و زایمان، آسیب‌شناسی، داخلی، عفونی، بیهوشی، پوست، اورولوژی، رادیولوژی، روان‌پزشکی و کودکان در این شهرستان حضور دارند.

مجذوبی گفت: برای نخستین بار در شهرستان بهار پزشک متخصص ارتوپد جذب شده و خدمات تخصصی ارتوپدی در این شهرستان به مردم ارائه می‌شود همچنین تعداد نیرو‌های متخصص در رشته‌های قلب و عروق، اورولوژی و آسیب‌شناسی افزایش چشمگیری داشته است.

مجذوبی گفت: با وجود فاصله کم شهرستان بهار تا همدان تمام متخصصین در این شهرستان حضور دارند و آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.
او گفت: ۳۴ نیروی متخصص در شهرستان تویسرکان در رشته‌های مغز و اعصاب، روان شناسی، قلب و عروق، داخلی، عفونی، گوش، حلق و بینی، کودکان، رادیولژی جراح عمومی به بیماران به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می‌دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تا ۲ سال گذشته این شهرستان از متخصصان طب فیزیکی و توانبخشی، جراح مغز و اعصاب بی بهره بود، اما در حال حاضر ظرفیت نیروی متخصص در بیشتر رشته‌ها افزایش یافته است.

مجذوبی گفت: شهرستان نهاوند هم از پزشکان متخصص برای تمام رشته‌های تخصصی بهره می‌برد و تعداد نیرو‌های متخصص ارتوپدی از یک به سه نفر در ۲ سال اخیر افزایش داشته است.

او گفت: هم اینک همه خدمات تخصصی طب فیزیکی و توان‌بخشی، روان‌شناسی، زنان و زایمان، بی‌هوشی، پوست و مسمومیت در ۲ بیمارستان نهاوند به مردم ارائه می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: برای نخستین بار در ملایر علاوه بر حضور همه متخصصان در رشته‌های مختلف و ارائه خدمات فوق تخصصی، خدمات تخصصی دندان‌پزشکی دهان و دندان، درمان ریشه، جراح فک و صورت، رادیولوژی پیش بینی شده است.

مجذوبی همچنین از انجام خدمات تخصصی ناباروری در ملایر خبر داد و گفت: همه خدمات مربوط به ناباوری، زنان و زایمان و روان شناسی در این مرکز ارائه می‌شود.

او گفت: شهرستان‌های رزن، کبودرآهنگ، فامنین و سایر شهرستان‌های استان هم ظرفیت پزشکان متخصص به میزان قابل‌توجهی افزایش‌یافته است.

به گفته وی افزایش نیرو‌های متخصص و حضور متخصصان در شهرستان‌های استان همدان سبب کاهش هزینه درمان، کاهش اتلاف وقت بیماران و افزایش دسترس بیماران به خدمات بهداشت و درمان شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • خدمات محمود نجم‌آبادی به علم پزشکی
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم خنده‌دار است
  • افزایش پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان