Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز - ايرنا - رييس امور آموزش و پرورش عمومي و فني و حرفه‌اي سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مجوز جذب 25 هزار نيرو در آموزش و پرورش در چند روز گذشته در سازمان برنامه و بودجه تاييد شد که اين نيروها بايد از طريق دانشگاه فرهنگيان جذب شوند.

به گزارش ايرنا سعيد طاهري روز شنبه در حاشيه نشست شوراي آموزش و پرورش خوزستان در محل اين اداره کل در اهواز در جمع خبرنگاران بيان کرد: البته لازم است زيرساخت‌هايي براي جذب اين افراد در دانشگاه فرهنگيان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي همچنين گفت: مجوز جذب حدود 17 هزار معلم پارسال و امسال در کشور داده شد که 15 هزار نفر آن به صورت آزاد جذب مي شوند.
وي ادامه داد: آزمون استخدامي اين نيروها برگزار شده و اين افراد در مراحل گزينش هستند.
** پيش بيني خدمات رفاهي خاص و فوق العاده براي فرهنگيان خوزستان
طاهري در ادامه بيان کرد: پديده گرد و غبار در خوزستان باعث شده که معلمان اين استان را ترک کنند، که در اين زمينه پيشنهاد شد که افزايش انگيزه‌اي به صورت فوق‌العاده يا خدمات رفاهي خاص در اين منطقه براي معلمان در نظر گرفته شود و قرار شد آموزش و پرورش، طرح اوليه آن را تنظيم و به برنامه و بودجه ارايه دهد.
وي گفت: برخي از معلمان به دلايل متعدد از خوزستان مهاجرت مي‌کنند، که پديده گردو غبار مهمترين عامل آن است که براي کاهش آمار مهاجرت لازم است انگيزه‌اي به صورت فوق‌العاده يا خدمات رفاهي خاص در اين منطقه براي معلمان در نظر گرفته شود.
رييس امور آموزش و پرورش عمومي و فني و حرفه‌اي سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به سرانه آموزشي خوزستان افزود: سرانه فضاي آموزشي در سه يا چهار استان کشور پايين از جمله خوزستان، نسبت به ميانگين کشوري پايين است که بهبود آن نياز به توجه بيشتر به خوزستان است.
سعيد نمکي معاون امور علمي، فرهنگي و اجتماعي سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه يک هيات هشت نفره متشکل از پنج رييس و سه مشاور زير مجموعه خود در سفري 2 روزه جمعه شب (29 تير) به خوزستان سفر کرده است.
سفر معاون سازمان برنامه و بودجه به خوزستان به منظور بررسي ظرفيت هاي خوزستان در تمامي بخش ها و بررسي استفاده هر چه بيشتر و بهتر بودجه ملي اختصاص يافته در سال 97 به خوزستان و بررسي تمامي جوانب و مسايلي که بايد در اختصاص بودجه سال 98 به اين استان مد نظر باشد انجام گرفته است.
7158/ 6037
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در شورای آموزش و پرورش استان گفت: امسال بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در آموزش و پروش استخدام می‌شوند و سهم دانشگاه فرهنگیان از این تعداد ۴۵۶ نفر است.

وی افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.

بیشتر بخوانید

تصویب ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری

امیریان اضافه کرد: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.

برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث شورای آموزش و پرورش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی