Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنی که توسط ۵ نفر از فامیل شوهرش مورد تجاوز قرار گرفت توسط همسر متعصبش به آتش کشیده شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس هند جسد زن جوانی را در حالی که جزغاله شده بود در خانه‌اش پیدا کرد.

طبق گزارش پلیس DNA مقتول متعلق به شیلا ۳۵ ساله است و طی تحقیقات به عمل آمده مقتول توسط شوهرش به قتل  رسیده و بعد به آتش کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقتول که دو فرزند هم دارد توسط ۵ نفر از فامیل های همسرش مورد تعرض قرار گرفته و بعد از این که عکس و فیلم های ناجورش به موبایل همسرش فرستاده شد، شوهرش از شدت خشم وارد شده دست به این جنایت زد.

شیلا توسط پسرخاله، پسرعمه، پسردایی، پسرعمو و عموی همسرش مورد تجاوز قرار گرفته است، به گفته این متجاوزها این رابطه با رضایت و علاقه از سمت شیلا صورت گرفته و او هم مایل به این جور رابطه ها بوده و هیچ تعرض زوری و اجباری در کار نبوده است.

پلیس پس از اعترافات این متجاوز ها اقدام به بازجویی از همسر متعصب شیلا کرد.

وی که نامش نامشخص است به افسر پرونده گفت: زمانی که فیلم های ناجور همسرم به موبایلم فرستاده شد، حسی مانند جنون به من دست داد به طوری که هیچ چیزی جلودار من نبود، به همین علت به سراغ شیلا رفتم اما او با گریه و وحشت مدام تکرار می کرد که این کار زوری بوده و بارها با تهدید او را مجبور کردند که در اختیار خواسته هایشان باشد، اما من که فیلم های او را دیده بودم و حس کردم که شاید از روی علاقه بوده به سمتش حمله ور شدم با قاشق داغ ابتدا لب و زبانش را سوزاندم و بعد با ریختن بنزین به روی بدن شیلا و خانه ، همه جا را به آتش کشیدم، زمانی که صدای زجه زدن های شیلا را موقع زبانه کشیدن آتش شنیدم حس و حالی آرامی داشتم و خوشحال بودم که زندگی خودم و بچه هایم را از این کثافت پاک کردم.

پلیس پس از ثبت گزارش این متجاوزان و شوهر مقتول آن ها را راهی دادگاه کرد.

طبق رای دادگاه از سال ۲۰۱۶ تاکنون ۴۸۰۰ دختر و زن مورد تجاوز قرار گرفتند اما رای نهایی این جنایتکارا به زودی اعلام خواهد شد.

اخبار تجاوز جنسی اخبار جنایی اخبار قتل اخبار هند تجاوز به زن متاهل تجاوز جنسی به زن تجاوز جنسی به زور تجاوز جنسی در خارج تجاوز جنسی در هند زندگی در هند قتل ناموسی قتل همسر ۱۳۹۷-۰۴-۳۰مدیر

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار قتل اخبار هند تجاوز جنسی به زن تجاوز جنسی در هند زندگی در هند قتل ناموسی قتل همسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سانسور جنجالی سکانس ابراز عشق شوهر به همسرش در تلویزیون؛ «دوست دارم» ممنوع!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # تلویزیون سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد
  • دستگیری فامیل قلابی یکی از مسئولان قضایی استان
  • دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان
  • فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد
  • ماجرای عجیب کتک زدن پدر شوهر و فلج کردن او
  • (ویدئو) سانسور جنجالی سکانس ابراز عشق شوهر به همسرش در تلویزیون؛ «دوست دارم» ممنوع!
  • محاسبه آنلاین نرخ مهریه ۱۴۰۳